Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:53:00 GMT

تمجید ویژه زلاتان از پوگبا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۸۹۸۴۲

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سابق منچستریونایتد به تمجید از پل پوگبا، هافکب این تیم، پس از قهرمانی او به همراه تیم ملی کشورش در جام جهاپی پرداخت.

 به گزارش "ورزش سه"، هافبک فرانسوی نمایش درخشانی در فینال داشت و موفق شد گل سوم تیمش را مقابل کروات ها به ثمر برساند. این نمایش ها پس از یک فصل نه چندان خوب در یونایتد بود و حال ابراهیموویچ به تمجید از شاگردان سابق مورینیو پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او گفت:" بگذار آنها حرف بزنند ولی این بازی خودش حرف می‌زند."

 

 

 

زلاتان و پوگبا، هر دو در تابستان پیش از شروع فصل 18-2016 توسط مورینیو خریداری شدند.

منچستر یونایتد زلاتان ابراهیموویچ تیم ملی فرانسه پل پوگبا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد زلاتان ابراهیموویچ تیم ملی فرانسه پل پوگبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن

گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن و مواضع اصیل و انسان‌دوستانه آنها در خصوص مسئله فلسطین تقدیر کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ،گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌ای  اعلام کردند: از ملت برادر، یمن و مواضع رهبری جنبش انصارالله و نیروهای مسلح یمن تقدیر می‌کنیم.

یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر دادهشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکا

در این بیانیه آمده است با افتخار، راهپیمایی‌های بزرگ ملت یمن را که بیانگر اصیل و شجاع بودن آنها و تاکید بر اینکه مسئله فلسطین مسئله مرکزی امت اسلام است، دنبال می‌کنیم.

این بیانیه افزود اعلام مرحله جدید عملیات نیروهای مسلح یمن و تاکید بر قطع خطوط کمک رسانی به رژیم صهیونیستی، عملی کردن این مواضع است.

گروه‌های مقاومت فلسطین خاطر نشان کردند به تمام طیف‌های ملت یمن و گروه‌های مختلف آن و نیز به سید عبدالملک الحوثی و جنبش انصارالله درود می‌فرستیم.

در این بیانیه  آمده است از امت اسلام و ملت‌های عربی درخواست می‌کنیم از مواضع یمن که مواضع عملی و پیشرو در رویارویی با دشمنان و تهدیدهای اشغالگران مبنی بر حمله زمینی به رفح به شمار می‌رود، حمایت کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمجید ویژه الساندرو دل پیرو از نیکلاس فولکروگ، مهاجم دورتموند / زیرنویس فارسی
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • ببینید | تمجید ویژه عنایتی از خودش در کنفرانس خبری!
  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • تمجید آنروا از شجاعت خبرنگاران فلسطینی
  • تمجید آنروا از شجاعت خبرنگاران فلسطینی در پوشش تراژدی غزه
  • زلاتان مربی بعدی میلان را انتخاب کرد
  • تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن
  • تمجید ویژه از یک پرسپولیسی‌؛ او مدعی آقای گلی است!