Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، رييس اداره آب و فاضلاب زهک در خصوص مشکلات کيفيت آب روستايي زهک گفت: تمامي مراحل گندزدايي، تصفيه فيزيکي، بيولوژيکي و شيميايي آب در تصفيه خانه شهرستان زهک انجام مي شود و آب گل آلود به شبکه ارسال نمي شود و احتمالاَ مشکل آلودگي آب مربوط به استهلاک لوله هاي شبکه آبرساني و يا  لوله هاي رسوب گرفته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لکزاييان افزود: مشکل ديگر،  افت  فشار آب در برخي  روستاهاست  که علت آن برداشت بي رويه آب در روستاهاي ابتداي خط انتقال ، برداشت غيرقانوني و استفاده برخي روستاييان از آب شرب براي کشاورزي و دامداري است. 

وي ادامه داد : صاحبان  شرکت هاي طرح آبرساني به ۴۶ هزار هکتار اراضي منطقه هم گاهي امور هماهنگي  با اداره آب و فاضلاب زهک را انجام نمي دهند که در مواردي موجب شکشتن خطوط انتقال آب و قطعي آن در روستاها مي شوند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کم ابی سیستان و بلوچستان اب و فاضلاب بهداشت اب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل ، سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب و رئیس اداره بهره بردای آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در سمینار توسعه نیروگاههای تجدیدپذیر در تبریز حضور یافتند

این سمینار با هدف ترغیب فعالان عرصه صنعت برای ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر به استناد ماده 16 قانون جهش تولید دانش بنیان در محل هتل پتروشیمی تبریز برگزار شد.

در این سمینار عنوان شد، صنایع با قدرت قراردادی بیش از یک مگا وات موظفند معادل یک درصد از برق مصرفی سالیانه خود را از طریق احداث نیروگاه های تجدیدپذیر تامین نمایند.

در حاشیه این سمینار یداله سلطانی مدیر آب و فاضلاب شهرستان خوی با بیان اینکه ظرفیت اسمی تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی بیش از یک مگا وات است، اظهار داشت: باید برنامه ریزی لازم برای احداث نیروگاه تجدید پذیر جهت تولید حداقل یک درصد از مصرف سالیانه خود انجام شود.

دیگر خبرها

  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی، نیازمند نیروگاه انرژی های تجدید پذیر
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • توسعه ۱۷ کیلومتری شبکه و خط انتقال فاضلاب در استان قزوین
  • ۱۱۰۰ کیلومتر شبکه فاضلاب استان قزوین شست‌وشو شد
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی
  • تصفیه خانه فاضلاب از هدر رفت آب درصنایع آب بر پیشگیری می‌کند
  • اعتباری برای روستاهای ضرر دیده از طرح «قمرود» پرداخت نشده است