Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان تیرماه 96 برای پخش از شبکه پنج سیما کلید خورد و تصویربرداری آن بعد از یک سال هنوز ادامه دارد. البته در میانه راه جزو پروژه‌های الف قرار گرفت که در 50 قسمت ساخته می‌شود. پروژه‌ای که به تعبیر اکبر تحویلیان در حوزه تاریخ معاصر می‌گذرد و تصویربرداری‌اش در دو فاز پیش‌بینی شده که بعد از پایان تصویربرداری فاز اول که به حدود 27 قسمت می‌رسد و درباره فاز بعدی تصمیم‌گیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه‌کننده سریال «از یادها رفته» به خبرنگار فرهنگی تسنیم، گفت: تاکنون بیش از 1000 دقیقه از سریال را در شهرک سینمایی غزالی و لواسان تصویربرداری کرده‌ایم و حدود 10 لوکیشن دیگر از فاز اول باقی مانده که حدود 30 روز آینده به پایان می‌رسد. به همین منظور از فردا به اطراف شهریار می‌رویم و کار تصویربرداری مجموعه از آن لوکیشن ادامه پیدا می‌کند.

براساس این گزارش،‌ داستان این سریال به زندگی دختری جوان در سال 1319 می‌پردازد که به دلیل نداشتن شناخت از وضعیت کشور و آداب رسوم دچار بحران شدیدی می‌شود اما با کشف حقیقت سنت‌ها و رفتارها به آرامش و زندگی مشترک می‌رسد. بخشهایی از داستان این سریال که درباره خسرو(حسین یاری)و مهربانو(هلیا امامی) است نیز به کشف حجاب میپردازد.

حسین یاری، حسین پاکدل، هلیا امامی، میترا حجار، پوریا پورسرخ، بیتا فرهی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، سیما تیرانداز، مهدی سلوکی، رضا یزدانی، رسول نجفیان، علیرام نورایی، حبیب دهقان‌نسب، مهرداد ضیایی و ... بازیگران این سریال هستند.

گفتنی است، پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است با این روند تصویربرداری و مراحل فنی سریال، احتمالاً اولین پروژه الف رسانه ملی به کنداکتور پاییز برسد.

نمایی از سریال «از یادها رفته» با بازی سیما تیرانداز، رسول نجفیان، هلیا امامی و کامران تفتی

هنرنمایی حسین یاری در مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته»

حضور رضا یزدانی خواننده در میان هنرمندانی همچون مهدی سلوکی، سیما تیرانداز و لیلا بلوکات

هنرنمایی میترا حجار در سریال «از یادها رفته»

نمایی از سریال «از یادها رفته» با بازی مهرداد ضیایی و هلیا امامی

بازی رضا یزدانی در «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان

بازی کامران تفتی در مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته»

نمایی از سریال «از یادها رفته» با بازی لیلا بلوکات، هلیا امامی، رسول نجفیان و سیما تیرانداز

بازی هنرمندانه حسین یاری در سریال «از یادها رفته»

حضور علیرام نورایی در پروژه الف صداوسیما- نمایی از سریال «از یادها رفته» به کارگردانی بهرام بهرامیان

سیما تیرانداز و رسول نجفیان در سکانسی از سریال «از یادها رفته»

حضور حبیب دهقان‌نسب به عنوان بازیگر سریال «از یادها رفته»

هنرنمایی بیتا فرهی در مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته»

بازی کامران تفتی در مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» کاری از سیمافیلم

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۸۹۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید

ستاره جوان بایرن مونیخ در لیست بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت حضور نداشت.

طرفداری | بایرن مونیخ در حالی در این هفته از مسابقات بوندسلیگا از سد آینتراخت فرانکفورت گذشت که جمال موسیالا در لیست باواریایی‌ها برای این مسابقه حضور نداشت.

به گزارش فابریتزیو رومانو، بایرن مونیخ که دیگر شانسی برای قهرمانی در بوندسلیگا ندارد مقابل آینتراخت فرانکفورت قرار گرفت و با پیروزی 2-1 مقابل این تیم حالا با روحیه‌ای خوبی در آلیانتس آرنا پذیرای رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. اما نکته نگران‌کننده برای بایرن مونیخ و هوادران‌اش، غیبت جمال موسیالا و البته مصدومیت کنراد لایمر در بازی مقابل آینتراخت بود.

توماس توخل در مورد اینکه چرا موسیالا در بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت در لیست بایرن مونیخ قرار نداشت، گفت:

او نمی‌تواند بازی کند. جمال واقعاً دوست داشت و می‌خواست که بازی کند، اما به دلیل مشکلی که در تاندون او وجود داشت و احساس درد می‌کرد، نتوانست بازی کند.

با وجود غیبت جمال موسیالا در بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت اما بایرن مونیخ به حضور ستاره جوان خود به بازی مقابل رئال مادرید در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوشبین است و احتمالا موسیالا به این بازی حساس می‌رسد.

بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت؛ یک پیروزی دشوار با طعم بریس هری کین

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز