Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، در آیین افتتاحیه المپیاد جهانی 2018 زیست شناسی، سید محمد بطحایی، پیام رئیس جمهور را برای شرکت کنندگان در مراسم قرائت کرد.

متن پیام دکتر روحانی به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

برگزاری بیست ونهمین المپیاد جهانی زیست شناسی را صمیمانه تبریک می گویم وبرای همه شرکت کنندگان ارجمند و دست اندر کاران سختکوش آن آرزوی توفیق دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخبگی مجموعه ای از سه ویژگی، هوش واستعداد، همت برجسته برای تلاش و تحقیق ، کار و حوصله تحسین برانگیز برای پیگیری وممارست است و نگاه عالمانه وحکیمانه به این ویژگی ها روشن می کند که همه آنها نعمت وروزی خداوند بزرگ است و لذا دانش ونخبگی را بایددر راه خداوند وبرای خیر بندگان خدا ارزانی داشت و آن را در خدمت حال وآینده جامعه ملت وکشور قرار داد.

المپیاد جهانی زیست شناسی ، میدانی برای تبادل اندیشه های دانش آموزان در زمینه علم زیست شناسی است.

بدون تردید جوانان شرکت کننده در این المپیاد جهانی می توانند در عرصه مهم بین المللی، تلاش کنند اهمیت رشته زیست شناسی وتوانایی های محققین ودانشمندان این رشته را برای حل مسائل آن مورد توجه قرار داده ودر حد توان راه حل های ممکن را ارائه دهند.

امیدوارم میزبانی جمهوری اسلامی ایران در این المپیاد بزرگ علمی، فرصتی رافراهم آورد تا محیطی مناسب برای تبادل نظر کارشناسانه درباره کمیت وکیفیت آموزشی زیست شناسی در کشورهای عضو فراهم شود.

به وزیرمحترم آموزش و پرورش توصیه اکید دارم برنامه های مشابه این رخداد مهم را در رشته های دیگر علمی گسترش دهد وبا میزبانی از شخصیت های معتبر علمی جهان،دعوت از جوانان پرشور و علاقمندکشورها، بسترلازم برای گفت وگوی بین فرهنگ ها را میسر نمایند. دولت جمهوری اسلامی ایران، حضور تک تک جوانان و دانش آموزان شرکت کننده در این المپیاد را میمون ومبارک می داند و به همه آنان و سرپرستان ،معلمان وهمراهان آنان خوش آمد می گوید.

این فرصت را مغتنم شمرده و به همه شما جوانان نخبه و نوید دهندگان آینده روشن کشور توصیه می کنم خانه پرافتخار میهن را با نیروی فکر و عزم و اراده به گونه ای بسازید که شایسته این ملت و این تاریخ پرافتخار باشد.

اینجانب، اطمینان دارم با استفاده از استعدادهای برتر و ظرفیت های فراوانی که در کشور وجود دارد به جایگاه واقعی و شایسته خود دست خواهیم یافت.

706

وزیر آموزش و پرورش سید محمد بطحایی رئیس جمهور دکتر روحانی المپیاد جهانی زیست شناسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وزیر آموزش و پرورش سید محمد بطحایی رئیس جمهور دکتر روحانی المپیاد جهانی زیست شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان برگزاری رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا امروز جمعه ۷ اردیبهشت و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان دهد.    مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا ۵ تا ۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره آسیا به میزبانی شهر دبی کشور امارات برگزار می‌شود.   نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان