Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام حسن‌زاده، مدیر مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) گفت: ثبت‌ نام پنجمین دوره تربیت مربی قرآنی کودک در دو بخش مقدماتی و تکمیلی به صورت همزمان ویژه بانوان کاشانی با هدف ارتقا سطح کیفی و کمی برنامه‌های آموزشی قرآنی انجام می‌شود.
وی با اشاره به تدریس مهدی فاضلی، فعال کشوری در زمینه کودک در این دوره گفت: تسلط بر روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و حداکثر سن ۳۵ سال از شرایط پذیرش در این دوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) آغاز دوره تربیت مربی قرآنی کودک را ازهفته دوم مردادماه اعلام کرد و افزود: این دوره به مدت ۴۰ ساعت آموزشی و طی شش روز برگزار می‌شود.
حسن‌زاده هم‌چنین نحوه آموزش روانخوانی قرآن کریم به کودکان، حفظ جز ۳۰، آموزش نماز، روانشناسی کودک، قطار الفبا و حرکات را از عناوین دروس دوره برشمرد و افزود: در پایان این دوره آزمون شفاهی وعملی برگزار می‌شود و به شرکت‌کنندگانی که حد نصاب امتیاز لازم را به دست آورند گواهی پایان دوره از طرف معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اعطا می‌شود.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به شعبه دو بانوان مؤسسه امیرالمؤمنین(ع) کاشان به آدرس سه راه مدرس، ابتدای بلوار شهید مفتح، کوچه شهید قسمت‌کننده، وحدت ۹ و یا تماس با شماره تلفن های ۵۵۵۷۹۵۷۱- ۵۵۵۴۲۱۰۶، برای ثبت نام اقدام  کنند.

 انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی مؤسسه امیرالمؤمنین ثبت نام دوره تربیت مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین مسئولان برگزاری جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی در نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم بیان کردند که برگزاری این جشن یک خاطره شیرین تربیتی و معنوی است.

این برگزارکنندگان افزودند به همین خاطر در نمایشگاهی که با شعار تربیت قرآنی گشایش یافته است، این مراسم معنوی برگزار شده است.

این مسئولان همچنین ابراز امیدواری کردند که در سال‌های آینده نیز با تعداد بیشتری بتوانند در چنین فضاهای معنوی جشن تکلیف برگزار کنند.

نخستین بزرگترین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقامات کابل و برخی کشورهای اسلامی در کابل گشایش یافت.

این نمایشگاه با شعار «جامعه افغانی، تربیت قرآنی» برای یک هفته در ۲۵ غرفه درحال برگزاری است.

کد خبر 849434 منبع: ایرنا برچسب‌ها دختران خبر مهم مدرسه و مدارس افغانستان

دیگر خبرها

  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • دوره تربیت‌معلم سبک زندگی قرآنی در شیراز برپا شد
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • آزمون‌ دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در نی ریز
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان