Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، حسین عباس، در جلسه کمیسیون هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان پیشوا بیان کرد:  ثبات و آرامش اقتصادی پیش‌نیاز امنیت کشور است و بخشی از این ثبات نیازمند سیاست‌ها و اقدامات بازدارنده است که در راستای مسئولیت کمیسیون هماهنگی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعریف می‌گردد.

وی افزود: در شهرستان پیشوا کمتر با مشکل قاچاق ارز روبرو هستیم اما مسائل موجود در کلان کشور و یا در پایتخت می‌تواند شهرستان ما را نیز تحت تأثیر قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی اظهار کرد: شاید در پیشوا شاهد قاچاق کالا به‌صورت عمده نباشیم اما با توجه به وسعت شهرستان، مسئله قاچاق هرچند اندک نیز می‌تواند موجب التهاب و تنش در بازار شود که جلوگیری از آن نیازمند هماهنگی، اهتمام، همکاری و تعامل دستگاه‌های عضو کمیسیون هماهنگی مبارزه با  قاچاق کالا و ارز شهرستان است.

معاون سیاسی انتظامی فرماندار پیشوا گفت: نیروی انتظامی نقش حساسی را در موضوع مقابله با قاچاق کالا و ارز بر عهده دارد و سپاه پاسداران نیز از پتانسیل و ظرفیت بسیار وسیعی در این راستا برخوردار است که همکاری آن‌ها می‌تواند ما را در جهت نیل به اهداف و تکالیف محوله یاری نموده تا به نحو احسن ایفای نقش کنیم.  

عباسی خاطرنشان کرد: با توجه به آثار مخرب  قاچاق کالا و ارز در مسائل اقتصادی، مبارزه با این مسئله موردتوجه مسئولان ارشد نظام قرارگرفته و در همین راستا قانون مربوطه تصویب و  کمیسیون ها و ستادهای مختلفی در سطح کشور و متناظر با آن در استان‌ها و شهرستان‌ها تشکیل گردیده است.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری از سوی رهبر معظم انقلاب ادامه داد: معظم له در راستای مقابله با حربه‌های اقتصادی دشمنان بر حمایت از کالای ایرانی تأکید کرده‌اند؛ اعتقاد بر این داریم که نام‌گذاری سال‌ها برای ما نقشه راه است و تعیین می‌کند در طول سال چگونه و در چه جهتی امورات را ساماندهی و هماهنگ کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال پایتخت فرماندار قاچاق معاون سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه در مجامع بین المللی علیه صهیونیست کودک کش غاصب، وحدت رویه ملی و جهانی شکل گرفته است، گفت: زوال شکست پذیری رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین المللی نزدیک شده و به زودی نابود خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله رسول فلاحتی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت با گرامیداشت هفته کار و کارگر و نشست صمیمی کارگران با رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: ۱۴ میلیون کارگر در کشور در حال فعالیت بوده که به احتساب خانواده‌های آنان حدود نیمی از جمعیت کشور را جامعه کارگری تشکیل داده است.


وی با بیان اینکه زندگی مردم با تولیدات کارگران عجین است افزود: ارمغان تولید برای کشور ثروت است وثروت نیز رفاه به بار می‌آورد بنابراین توجه به رفاه، آسایش و آرامش جامعه کارگری لازم و ضروری است.


امام‌جمعه رشت با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مطهری و ایام بزرگداشت مقام معلم تصریح کرد: دورنگری در آثار علامه شهیدمطهری در تاریخ مشهود است چرا که شهیدمطهری از عالمان برجسته تاریخ ایران و اسلام شناسی زبده‌ای بود که هنوز اندیشه‌های او می‌تواند پاسخگوی شبهات روز باشد.


به گفته فلاحتی اگر کسی یک دوره آثار شهیدمطهری را مطالعه کندمی‌تواند اسلام شناس شده و توانایی پاسخگویی به شبهات روز را بدست بیاورد
وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به پاکستان گفت: بدخواهان درصدد بودند تا به خاطر جرایم گروهک‌ها مرز‌های ایران و پاکستان ملتهب باشد لذا عمده هدف سفر رئیس جمهور ایران رفع این التهابات ۲ کشور بوده که تفاهم نامه‌هایی دراین زمینه صورت گرفت.


امام‌جمعه رشت با تاکید بر اینکه در مجامع بین المللی علیه صهیونیست کودک کش غاصب، وحدت رویه ملی و جهانی شکل گرفته است، افزود: زوال شکست پذیری رژیم منحوس صهیونیستی در مجامع بین المللی نزدیک شده و به زودی نابود خواهد شد، لذا به زودی شاهد شاهد نابودی رژیم منحوس صهیونیستی در جغرافیای تاریخ اسلام خواهیم بود

دیگر خبرها

  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است