Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@21:28:37 GMT

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در دوئل مسلحانه

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۰۷۳۰

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در دوئل مسلحانه

یک تن و 413 کیلو گرم تریاک و هروئین از قاچاقچیان مسلح درکویر خوسف خراسان جنوبی کشف شد و شش قاچاقچی پس از درگیری با ماموران دستگیر شدند.

ایران آنلاین /‍  فرمانده انتظامی خراسان جنوبی درباره آخرین پیگیری ها برای دستگیری اشرار مسلح درگیری چهارشنبه گذشته با ماموران انتظامی خوسف گفت: در پی درگیری اولیه اشرار با ماموران در کویر خوسف و شهادت شهید ستوان دوم «ایمان یوسفی» و متواری شدن اشرار با یک دستگاه پرادو، عملیات تعقیب اشرار و قاچاقچیان در منطقه کویری این شهرستان ادامه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار «شجاع» افزود: مأموران اشرار را در کویر مشاهده کردند و با آنان درگیر شدند که تیراندازی ها چند ساعت به طول انجامید و وقتی با حجم آتش سنگین مأموران روبه رو شدند با پناه بردن به ارتفاعات و به جا گذاشتن خودرو متواری شدند که در عملیات پاک سازی از محل درگیری 797 کیلوگرم تریاک، 616 کیلوگرم هروئین، تعداد زیادی سلاح نیمه سنگین و سبک و مهمات به جا مانده از اشرار کشف شد.

وی اظهارکرد: در ادامه عملیات تعقیب اشرار، شش نفر از رابطان آنان با دو دستگاه خودرو دستگیر شدند و عملیات تعقیب قاچاقچیان مسلح مواد مخدر ادامه دارد./ خراسان 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر

سرهنگ محمد قاسم طرهانی  گفت: ماموران عملیات کلانتری ۱۷۵ این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق از انبار یک محموله مواد مخدر در یک منزل و قصد قاچاقچیان برای پخش آن‌ها در استان تهران مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل و پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل ۱۱ کیلو حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که در تدارک اقداماتی برای انتقال این محموله بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره معرفی متهم به مراجع قضائی تصریح کرد: پلیس با تکیه بر اقدامات اطلاعاتی در راستای پیشگیری از حمل و توزیع مواد مخدر به طور شبانه روزی تلاش و در این راستا بر مشارکت عموم مردم و کاهش زمینه‌های اعتیاد در جامعه تاکید می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد