Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون ورودی دوره تکمیلی علوم آزمایشگاهی سال تحصیلی ۹۸- ۹۷ رأس ساعت ۹ صبح پنجشنبه ۲۸ تیر ۹۷ به روش الکترونیک (رایانه ای) برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول از روز سه شنبه ۲۶ تیر از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قابل دریافت است. همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر برای شرکت در آزمون الزامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز سنجش آموزش پزشکی از صدور کارت شرکت در آزمون برای داوطلبانی که فاقد هر یک از شرایط مندرج در بند (الف) اطلاعیه شماره ۱ باشند، خودداری کرده و چنانچه در هر مرحله ای مشخص شود فرد متقاضی واجد شرایط شرکت در آزمون نبوده است، ثبت نام وی کان لم یکن تلقی می شود.

آزمون در مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی تهران، خیابان آزادی، بین خیابان اسکندری و خیابان دکتر قریب، روبروی پارک اوستا برگزار می شود.

با توجه به برگزاری الکترونیک آزمون، حضور داوطلبان یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل برگزاری الزامی است.

به تعداد دو برابر ظرفیت پذیرش (که متعاقباً اعلام خواهد شد)، افراد مجاز در این مرحله به آزمون مرحله دوم (مصاحبه) دعوت خواهند شد.

نتایج اولیه نیمه اول مرداد ماه اعلام خواهد شد.

کد خبر 4348087

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمایشگاه آموزش الکترونیک مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه تهران مرکز سنجش آموزش پزشکی حکم انتصاب پذیرش دانشجو حسین توکلی دانشگاه پیام نور دانشگاه های ایران اعضای هیات علمی منصور غلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد

بهروز خضری رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد مهاباد گفت: از مجموع داوطلبان ۶۴ درصد زن و ۳۶ درصد مرد هستند که در ۵ گروه هنر، علوم ریاضی، علوم‌انسانی، علوم‌تجربی و زبان‌های خارجه و طی ۲ روز با هم رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: گروه آزمایشی علوم‌انسانی و ریاضی صبح امروز پنجشنبه، گروه آزمایشی هنر و زبان عصر همین روز و داوطلبان گروه علوم‌تجربی هم روز جمعه به رقابت خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه داوطلبان کنکورسراسری می‌توانند از نمره ۲ آزمون پارسال نیز برای انتخاب رشته استفاده کنند و این نتایج برای انتخاب رشته امسال معتبر بوده، شرایط آرامش‌بخشی برای داوطلب فراهم شده است.

وی تاکید کرد: در ورودی حوزه‌های امتحانی راس ساعت ۷:۳۰ (هفت و نیم صبح) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته‌شدن در‌های ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.

تعداد داوطلبان در نوبت اول یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۱۵۲ نفر و در آزمون نوبت دوم بیش از ۹۵۰ هزار نفر است.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت، دارای ۵۰ هزار نفر دانش‌آموز است که در قالب ۳۳۰ مدرسه شهری و روستایی دولتی و غیردولتی در حال تحصیل هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۱۵ هزار دانش آموز ایلامی در مرحله‌ اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در قزوین
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • امروز، چهارشنبه آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور
  • امروز؛ آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور سراسری
  • بیش از ۷۲۰ هزار داوطلب کارت ورود به جلسه دریافت کردند
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • ۳۲۷ هزار داوطلب کارت ورد به جلسه کنکور را دریافت کردند
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود