Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز از واحد کرمانشاه، یازدهمین سمینار آشنایی با مفاهیم ایمنی و آتش نشانی، در راستای توانمندسازی علمی و کاربردی مسئولان نهاد ایمنی دفاتر حراست واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان های کردستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، ایلام، آذربایجان شرقی و غربی، هرمزگان، یزد، گلستان و کرمانشاه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمدرضا حبیبی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این جلسه درخصوص هماهنگی و آشنایی با مقوله پدافند غیرعامل گفت: برگزاری این گونه سمینارها یک ضرورت است برای آگاهی یافتن از شرایط و الزام به رعایت ایمنی در کار و برای پیشگیری از وقوع حوادثی که پس از رخداد دارای هزینه فراوانی است.

وی افزود: استفاده از علم متخصصان در زمینه آگاهی یافتن از شرایط ایمنی و رعایت پدافند غیرعامل، باعث اقدام مناسب در شرایط پیشگیری و وقوع حادثه است که در این راستا نیروی انسانی بخش مهمی است.

در ادامه بهنام محمدزاده معاون آموزش سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه درخصوص مباحث آتش سوزی و فرهنگ ایمنی مطالبی ارائه کرد.

201

آتش نشانی سمینار واحد کرمانشاه دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آتش نشانی سمینار واحد کرمانشاه دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۰۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی حسن‌پور دانشجوی رشته ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مقطع کاردانی پیوسته با شرکت در مسابقات استانی پرس سینه، موفق به کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات و راهیابی به مسابقات کشوری شد.

مسابقات پرس سینه قهرمانی استان فارس با حضور هشت تیم از شهرستان‌های استان فارس توسط هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان فارس برگزار شد و حسن‌پور دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز موفق شد در وزن ۵۹ کیلوگرم با رکورد ۱۰۵ کیلوگرم ضمن کسب مقام نخست و قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته پرس سینه بدون لوازم به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت‌ماه به میزبانی مهاباد در استان آذربایجان غربی برگزار شود، راه یابد.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی نی‌ریز تاکنون مقام‌های متعددی را در سطح استانی و کشوری کسب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره شعر و داستان دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان
  • معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان
  • همایش ملی صنعت فرش ماشینی ایران آغاز شد
  • سرپرست دانشگاه آزاد مهدیشهر معرفی شد
  • «رویداد صدرا» توافق برد-برد دانشگاه و صنعت
  • مفاهیم: آشنایی با عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت (SDH)
  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد