Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@15:55:48 GMT

عطر و بوی حرم رضوی در بیضا پیچید

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۰۹۵۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، همزمان با دهه کرامت  ،خدام رضوی با حمل پرچم بارگاه مطهر امام هشتم (ع) در میان مردم بیضا حضور یافته و مورد استقبال پرشور مردم این دیار قرار گرفتند. این کاروان در مراسم راهپیمایی روز عفاف وحجاب  شرکت کرد. در این راهپیمایی مداحان اهل بیت «ع» به مولودی خوانی در وصف خجسته سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه «س» پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در دانشگاه آزاد اسلامی، غبارروبی و گلباران گلزار مطهر شهدا  ، دلجویی و اهدای هدایا‌ی آستان قدس رضوی به خانواده‌های نیازمند از دیگر برنامه‌های خدام آستان قدس رضوی بود.  مردم بیضا نیز  هدایا ونذورات خود را به خدام آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا «ع» اهداء کردند .
بخش بیضا سپیدان در ۷۰ کیلومتری شمال غرب شیراز واقع شده است

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استقبال گرما خدام بارگاه ملکوتی امام رضا بیضا خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مرزبان جلال اعتماد با حضور مسئولان و مردم در بانه برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بانه، همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پیکر مطهر شهید مرزبان ستواندوم "جلال اعتماد"، بر دستان مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان مرزی بانه تشییع شد.

پیکر مطهر این شهید والامقام با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و همرزمانش و جمعی از مردم تشییع و جهت خاکسپاری به زادگاهش قروه بدرقه شد.

نماینده ولی‌فقیه، استاندار و نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هر کدام در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت شهید اعتماد را تسلیت گفتند.

شهید ستواندوم "جلال اعتماد" جمعی هنگ مرزی بانه دوازدهم اردیبهشت ماه سال جاری حین انجام وظیفه و در جریان درگیری مسلحانه با گروهک معاند مجروح و امروز به‌دلیل شدت جراحات وارده، به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

شهید "اعتماد" متاهل و اهل شهرستان قروه بوده که از وی یک فرزند دختر خردسال به یادگار مانده است.

 

.

 

 

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • نظر فنی آستان مقدس حضرت معصومه (س) برچیدن سازه سردر صحن شرقی است
  • تشییع پیکر شهید مرزبان جلال اعتماد در بانه+فیلم
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید
  • عطر و بوی شهادت در اصفهان پیچید
  • حرم امام رضا (ع) در سوگ‌ شهادت امام صادق (ع) سیاهپوش شد
  • موزه آستان قدس رضوی نفائسی مرتبط با امام صادق(ع) در خود دارد /به جامانده از صادق آل محمد(ع)
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد