Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چهار نظامی سعودی را در کمین خود به هلاکت رساندند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یک منبع نظامی یمنی گفت: نیرو‌های یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در مسیر گشتی ارتش سعودی و مزدوران آن‌ها در موضع نظامی "قمبوره" کمین زدند که به کشته شدن چهار نظامی سعودی از جمله یک افسر و کشته شدن چهار مزدور منجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: واحد پشتیبانی توخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز محل تجمع نظامیان سعودی و مزدوران آن‌ها در جنوب دشت المعاین را گلوله باران کرده و شماری از آن‌ها را کشته و زخمی کرد.

حمله موشکی به مواضع مزدوران در الجوف
یک منبع نظامی یمنی گفت: نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن محل تجمع مزدوران سعودی در مجتمع الحزم در شهر الحزم مرکز استان الجوف را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار دادند.

وی افزود: در این حمله شماری از مزدوران سعودی کشته و زخمی شدند.

این عملیات پس از حمله مزدوران سعودی با سلاح‌های سنگین و نیمه سنگین به مناطق مسکونی و مزارع شهروندان یمنی در بخش المتون در استان الجوف صورت گرفت که به زخمی شدن یک نفر از شهروندان یمنی منجر شد.

جنگنده‌های متجاوز سعودی نیز دو بار به منطقه راس عیسی در بخش الصیلف در استان الحدیده حمله کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: هلاکت ۴ نظامی سعودی در یمن حمله موشکی به مواضع مزدوران الجوف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۱۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که در نبردهای نوار غزه طی 48 ساعت گذشته 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

این در حالی است که  ارتش رژیم اسرائیل شب گذشته اعلام کرد که دو فرمانده ارتش اسرائیل با درجه سرگردی در نبردهای مرکز نوار غزه توسط مقاومت فلسطین کشته شدند.

روز یکشنبه نیز 3 نظامی اسرائیلی به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه کشته شده بودند.

روز یکشنبه وبسایت روتر اسرائیل نوشت که در انفجار یک بمب در نوار غزه 3 نظامی اسرائیلی کشته شدند و 11 نظامی دیگر زخمی شدند.

 

دیگر خبرها

  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در غزه
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • حمله موشکی به کشتی مرتبط با رژیم اسرائیل
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • هلاکت ۴ نظامی به دست مبارزان مقاومت در المغراقه غزه
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در جنوب غزه | ویدئو
  • هلاکت و زخمی شدن ۱۰ نظامی اسرائیلی در محور نتساریم
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد