Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیأت مدیره انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران در مورد میزان حضور و مشارکت مجسمه‌سازان شاخص در نمایشگاه‌های متنوع این انجمن توضیح داد.

نگار نادری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تجسمی خبرگزاری آنا در مورد نحوه حضور و تعامل اعضای شاخص انجمن، در نمایشگاه‌هایی که توسط این انجمن برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود، اظهار کرد: فعالیت‌های انجمن رده‌ها و سطوح مختلفی دارد، به عنوان مثال نمایشگاه مجسمه‌های کوچک، به دلیل اینکه سال گذشته دهمین دوره خود را برگزار می‌کرد از دو بخش اعضای بالای پنجاه سال و زیر پنجاه سال برگزار شد که فکر می‌کنم همه افراد شاخص عضو انجمن و به قولی برند و صاحب‌نام در این رده سنی در آن شرکت کرده بودند؛ البته ما هنرمندان جوان شاخص و برند هم داریم که آن‌ها هم در بخش مخصوص به رده سنی خود حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رویداد دیگری که وجود دارد بینال مجسمه‌سازی است که رویکردهای آوانگارد و پیشروتر در آن حضور دارند. در این نمایشگاه از اساتید به عنوان مهمان دعوت می‌شود که اتفاقا در این رویداد بیشتر اساتید هم حضور داشته‌اند.

رئیس هیات مدیره انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران در ادامه به نمایشگاه چهارسوی خیال اشاره کرد و گفت: شاید جای عده‌ای در چارسوی خیال خالی باشد اما این نمایشگاهی است که همه اعضا به آن دعوت هستند که شرکت داشته باشند و طبق روال همه انجمن‌های دنیا سالی یک‌بار و یا هر دوره دیگری که برایش در نظر گرفته می شود، از اعضا در خواست می‌شود که با آن اثری که می‌خواهند خودشان را معرفی کنند، کنار همکارانشان قرار بگیرند. ممکن است برخی از اساتید برای حضور در این نمایشگاه دلیل و انگیزه خاصی نداشته باشند که نظرشان هم محترم است ولی نمایشگاه چارسوی خیال، به شکلی برآیند کلیت توان اعضا و گوناگونی تکنیک‌ها و نگرش‌ها را به نمایش می‌گذارد.

علی داوری، عضو کمیته نمایشگاهی انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران و دبیر نمایشگاه چهارسوی خیال به خبرنگار آنا در مورد غیبت هنرمندان صاحب‌نام مجسمه‌ساز عضو انجمن در این نمایشگاه نیز گفت: دلیل غیبت آن‌ها را نمی‌دانم برخی از این اساتید کمتر در نمایشگاه‌ها شرکت می‌کنند و شاید برخی دیگر هم مشکلی با انجمن یا هیات مدیره‌اش دارند، در هر صورت من دلیل عدم حضورشان را نمی‌دانم.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد

رئیس حوزه هنری استان سمنان گفت: با توجه به جمعیت اندک استان در بخش هنرمندان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، در این آیین که با حضور رئیس حوزه هنری استان سمنان برگزار شد، هنرمندان این استان مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فعالیتی خود را بیان کردند.

مشکلات معیشتی، کمبود اعتبار، لزوم برگزاری جشنواره‌ها و اهمیت حمایت از هنرمندان از موارد مطرح شده در این مراسم بود.

رئیس حوزه هنری استان سمنان در این آیین گفت: ما برای اینکه در هنر انقلاب اسلامی به وضعیت مطلوبی برسیم، به زیرساخت‌ها و منابع مالی مناسب و همچنین نیروی انسانی توانمند نیازمندیم.

محمد اصغر زاده اضافه کرد: در بخش هنرمندان با توجه به جمعیت اندک استان وضعیت خوبی داریم و حضور هنرمندان استان سمنان در رویدادهای ملی هنری نشان دهنده این وضعیت مناسب و مطلوب استان سمنان در این زمینه است.

وی گفت: اما استان سمنان در زمینه منبع مالی و زیرساخت‌ها با مشکلات زیادی مواجه است و در این زمینه در مقایسه با سایر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستیم.

رئیس حوزه هنری استان سمنان حمایت ویژه مسؤلان این استان از فعالیت‌های حوزه هنری را خواستار شد.

انتهای پیام/363

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات
  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • مشارکت پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله
  • «سفر آخر» شهید آوینی تماشایی شد/ بینال ونیز و حواشی غرفه یهودیان
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • آیین بزرگداشت روز هنر انقلاب اسلامی در شاهرود برگزار شد
  • عرضه قارچ بالاتر از کیلویی ۱۰۰ هزارتومان گرانفروشی است
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت