Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر سنندج گفت: مسکن و شهرسازی کردستان میلیاردها تومان بدهکار شهرداری سنندج است. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، جلال شریعتی در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی استان و روسای شوراهای اسلامی شهرستان‌ها تابعه با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان که شامگاه یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: گرچه برگزاری این جلسات، شاید مشکلی را حل نکند اما حداقل از نظر روانی ما را تخلیه می‌کند و علی‌رغم وضعیت نامناسب اقتصادی کشور بسیار خوش‌بین و امیدوار هستیم که دوره کاری پررونقی را در سطح استان داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متأسفانه برخی از مدیران تنگ‌نظر هستند و باوری به شوراها ندارند گرچه از رأس این مشکل را داریم اما انتظار داریم اختیارات بیشتری به شوراها بدهند تا حداقل بتوانیم با ارائه خدمات، مقداری رضایت‌مندی در بین مردم ایجاد کنیم.

کردستان تمام شاخصه‌های فرهنگی را دارد

رئیس شورای شهر سنندج با بیان اینکه کردستان تمام شاخصه‌های فرهنگی را دارد، تصریح کرد: سنندج ظرفیت و پتانسیل تبدیل‌شدن به پایتخت نوروز جهان را دارد و خوشبختانه در اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح استان و شهر سنندج بی‌نظیر هستیم.

وی با تاکید بر توجه بیشتر به انجام کارهای فرهنگی و توجه بیشتر به روستاها اضافه کرد: باید از این فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود نهایت استفاده را بکنیم چراکه یکی از راه‌های دسترسی به توسعه کردستان است.

شریعتی افزود: از معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان درخواست داریم که مدیران استان را توجیکه کنند که با شوراها تعامل و ارتباط بیشتری داشته باشند.

اوقاف حساب شهرداری سنندج را مسدود کرده است

وی اظهار کرد: متأسفانه برخی از دستگاه‌های اجرایی پاسخ‌گویی حق و حقوقات شهرداری‌ها نیستند و تعاملی با شهرداری ندارند، به‌عنوان نمونه اگر مسکن و شهرسازی کردستان از روز نخست حق و حقوق شهرداری را پرداخت می‌کرد، چراکه میلیاردها تومان بدهکار شهرداری سنندج هستند و تاکنون برای پرداخت بدهی‌ههایشان اقدامی نکرده‌اند.

رئیس شورای شهر سنندج گفت: اوقاف کردستان نیز تعاملی با شهرداری سنندج ندارد، این دستگاه برای خیابان انقلاب سنندج که حداقل 70 تا 80 سال قبل احداث شده، اکنون به‌دنبال حکم‌ گرفتن چندمیلیاردی برعلیه شهرداری می‌گیرند، گرچه ما هم نمی‌دانیم اوقاف تاکنون کجای کار بوده است.

دستگاه‌های اجرایی بدهی‌های خود را به شهرداری‌ها پرداخت کنند

وی با بیان اینکه اوقاف حساب شهرداری سنندج را مسدود کرده است، اضافه کرد: در این شرایط کنونی، همچنین اقدامی به مصلحت نیست و اگر این کار را هم انجام می‌دهد حداقل حق و حساب شهرداری را پرداخت کند.

رئیس شورای شهر سنندج با اشاره به بدهی شهرداری‌ها خاطر نشان کرد: اگر این وضعیت کنونی با این روند تداوم داشته باشد، خسارات جبران‌ناپذیری وارد می‌شود و انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی بدهی‌های خود را به شهرداری‌ها پرداخت کنند.

انتهای پیام/م

R7848/P1486/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۱۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنندج ،پایتخت دف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، علاوه بر هنرمندان دف نواز کردستان، کسانی هستند که پیشه دف سازی را زنده نگه داشته اند.

استان کردستان مهد هنر است و هنرمندان فراوانی در این دیار مشغول خلق آثار منحصر به فردی هستند، در این میان دف و دف نوازی را می‌توان یکی از هنر‌های منحصر به فرد کردستانی‌ها دانست.

هنر دف سازی و دف نوازی به عنوان یکی از هنر‌های سنتی و قدیمی کردستان، در استان از اهمیت زیادی برخوردار است حمایت همه جانبه از سازندگان این دف سنتی ضرورتی است انکار ناپذیر.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • از برگزاری اجلاسیه سراسری روسای شوراهای اسلامی کشور تا تدوین شناسنامه باغ‌های شهر قم
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • پرداخت بدهی دو زندانی توسط دانش‌آموزان مدرسه بیان رفیع
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود