Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ امیرعباس شهبازی با اعلام این خبر گفت: شب گذشته گزارشی به مرکز فوریت های 110 مبنی بر غرق شدن 2 نفر در رودخانه چنگوله اعلام شد.
وی افزود: بلافاصله تیم های امدادی و انتظامی در محل حادثه حاضر و مشخص شد که 2 جوان برای شنا به داخل رودخانه رفته بودند که به علت عدم مهارت در فن شنا، غرق شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان مهران با بیان اینکه جسد این دوجوان با تلاش گروه های امدادی و ماموران انتظامی از آب خارج و برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد یادآور شد: شهروندان در هنگام حضور در اماکن مختلف تفریحی و گردشگری از شنا کردن در مناطق ممنوعه مانند سدها و رودخانه های عمیق که بی تردید حوادث جبران ناپذیری را برای آنان در برخواهد داشت، بپرهیزند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ایلام رودخانه چنگوله مهران غرق شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،   مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و نودمین  عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی در مرکز پیوند اعضای منتصریه دانشگاه، ۵ عضو مظفر وحدانی ۲۸ ساله برای پیوند به بیماران نیازمند به طور رایگان اهداشد.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کبد  زنده یاد مظفر وحدانی به آقای  ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد و قلب این مرحوم در بیمارستان امام رضا (ع)  به آقای  ۵۵ ساله ساکن تربت جام  پیوند شد.

وی گفت: قرنیه‌های زنده یاد مظفر وحدانی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: زنده یاد مظفر وحدانی از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد و  پس از دریافت رضایت از خانواده اش،   در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • حیات دوباره ۵ بیمار با اهدای اعضای جوان مرگ مغزی در مشهد
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • قدردانی وحیدی از مسئولان برای یافتن «یسنا»‌ی چهارساله
  • ادامه جستجو برای یافتن جوان غرق شده در رودخانه نازلوچای با پهپاد
  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • نجات جوان اهل گرمی اردبیل از چوبه دار
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم