Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@04:54:43 GMT

کمانداران فردا به مصاف حریفان جهانی می‌روند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۱۳۵۲

کمانداران فردا به مصاف حریفان جهانی می‌روند

مرحله چهارم جام جهانی تیروکمان در رشته های ریکرو و کامپوند از فردا سه‌شنبه ۲۶ تیر در برلین آلمان برگزار می‌شود و کمانداران کشورمان در رشته‌های کامپوند زنان و مردان و ریکرو زنان به مصاف به حریفان جهانی می‌روند.

به گزارش ایسنا، مرحله چهارم جام جهانی تیروکمان از روز سه‌شنبه ۲۶ تیر در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان در برلین آلمان برگزار می‌شود و کمانداران کشورمان تنها در کامپوند زنان و مردان و ریکرو زنان در این رقابتها حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راحله فارسی، پریسا براتچی، فرشته قربانی، اسماعیل عبادی، مجید قیدی، امیر کاظم پور، نیما محبوبی، گیسا بایبوردی و زهرا نعمتی نمایندگان ایران در این مسابقات هستند که بهزاد پاکزاد به عنوان مربی این تیم را همراهی می کند.

برنامه مرحله چهارم جام جهانی تیروکمان به شرح زیر است:

سه‌شنبه  ۲۶ تیر؛  مرحله مقدماتی کامپوند و ریکرو زنان و مردان در بخش انفرادی و تیمی و مرحله مقدماتی میکس تیم ریکرو و کامپوند

چهارشنبه ۲۷ تیر؛  مرحله اول و دوم دور حذفی ریکرو و کامپوند انفرادی زنان و مردان و مرحله اول دور حذفی ریکرو تیمی زنان و مردان و کامپوند تیمی مردان

پنجشنبه  ۲۸ تیر؛  مرحله سوم تا نیمه نهایی دور حذفی ریکرو و کامپوند انفرادی زنان و مردان، مرحله اول دور حذفی میکس تیم ریکرو و کامپوند و مرحله دوم تا نیمه نهایی ریکرو و کامپوند تیمی زنان و مردان

جمعه ۲۹ تیر؛   مرحله دوم تا نیمه نهایی میکس تیم ریکرو و کامپوند

شنبه و یکشنبه  ۳۰ تیر؛ رده‌بندی و فینال بخش‌های انفرادی و تیمی ریکرو و کامپوند زنان و مردان

یکشنبه ۳۱ تیر؛ رده‌بندی و فینال میکس تیم ریکرو و کامپوند

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام تیم ملی تیروکمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت (ع) قم که در گروه دوم مرحله نهایی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور حضور دارد، در دیداری از هفته پنجم این رقابت‌ها میزبان فولاد هرمزگان خواهد بود.

این بازی ساعت ۱۶ فردا در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار خواهد شد.

دلسوختگان که از ۴ بازی گذشته ۳ شکست و یک پیروزی را تجربه کرده، با توجه به شرایط جدول گروه، شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد و دیدار فردا جنبه تشریفاتی خواهد داشت.

بازی رفت دو تیم به سود نماینده هرمزگان به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • تداوم صدرنشینی دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان هفته دوم سوپر لیگ کاراته مردان
  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد
  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو + اسامی و برنامه مسابقات