Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:33:27 GMT

استاندار تهران وارد قرچک شد/افتتاح کمربندی جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۱۳۷۳

استاندار تهران وارد قرچک شد/افتتاح کمربندی جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین مقیمی صبح دوشنبه به منظور بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی قرچک به این شهرستان سفر کرد و مورد استقبال مسئولان قرچک در محل پلیس راه تهران- قرچک قرار گرفت.

مقیمی در بدو ورود به شهرستان قرچک کمربندی جنوبی این شهرستان را افتتاح کرد.

محسن خرمی شریف، شهردار قرچک در حاشیه این افتتاح به خبرنگار مهر گفت: پروژه کمربندی جنوبی قرچک با اعتبار ۳۷ میلیارد تومان و به طول یک کیلومتر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه نقش موثری در کاهش ترافیک در قرچک و مسیر به مسافران به سوی تهران دارد.

استاندار تهران پس از ورود در ابتدای سفر خود به شهرستان قرچک به بازدید از یک کارخانه سیم و مفتول در این شهرستان پرداخت و از نزدیک در جریان مشکلات کارآفرینان این حوزه قرار گرفت.

افتتاح طرح آب رسانی به روستای «قشلاق جیتو» و بازدید از چند گل خانه در روستای « صالح آباد» از جمله برنامه های نماینده عالی دولت در استان تهران است.

ملاقات با فعالان اقتصادی و صنعت گران قرچک از دیگر برنامه های سفر یک روز مقیمی به این شهرستان خواهد بود.

کد خبر 4347925

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران فرمانداری شهرستان قرچک قرچک محمد حسین مقیمی بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز مجلس شورای اسلامی سانحه تصادف خطبه های نماز جمعه دهه کرامت یاسوج حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در شورای عالی مسکن و با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور ۳۳ هزار و ۸۰۰ واحد مسکن محرومان کشور افتتاح شد که از این تعداد هزار و ۴۲۷ واحد متعلق به خراسان جنوبی بود.

رئیس جمهور در شورای مسکن کشور گفت: امروز ۳۳ هزار و ۸۰۰ خانواده از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در کشور صاحب خانه شدند.
وی با بیان اینکه مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی مردم به ویژه مددجویان نهاد‌های حمایتی است، افزود: وعده نداشتن مددجوی بدون مسکن در دولت سیزدهم با ساخت واحد‌های مسکونی برای مددجویان با همکاری دستگاه‌های مختلف محقق شده که از همه آنها قدردانی می‌کنم.

استاندار هم در آئین افتتاح این واحد‌های مسکونی گفت: بر اساس تفاهم نامه‌هایی که در راستای تأمین مسکن محرومان کشور منعقد شد، سهم استان هزار و ۴۲۷ واحد بود که امروز افتتاح شد.
آقای قناعت افزود: تسهیلات احداث مسکن طرح نهضت ملی برای دهک‌های اول تا سوم به شکل قرض‌الحسنه تأمین و پرداخت شود و تسهیلات مسکن برای این اقشار مشروط به تأمین سهم آورده آنها نشود تا اقدام بسیار مهمی برای جامعه هدف انجام گیرد.

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل به جاده‌ها وارد شده است
  • ۲ طرح صنعتی در گرمسار افتتاح شد
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • بیش از هزار واحد مسکن محرومان افتتاح شد
  • ۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد
  • افتتاح هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • آب شیرین‌کن «کاشی کرتی جاسک» وارد مدار می‌شود
  • لزوم کاهش ۸ درصدی مصرف آب در حوزه کشاورزی تهران/ پر مصرف‌ها هزینه بیشتری برای آب بپردازند