Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@10:06:22 GMT

متقاضیان سرویس مدارس در سامانه سپند ثبت نام کنند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۱۵۷۵

متقاضیان سرویس مدارس در سامانه سپند ثبت نام کنند

سجاد سلیمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به ابلاغ دستورالعمل جدید آئین نامه اجرائی ایاب و ذهاب دانش آموزان از سوی وزارت کشور، ثبت نام در این سامانه الزامی است.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه متولی اصلی امر حمل و نقل دانش آموزان سازمان های تاکسیرانی در سراسر کشور شناخته شده است متقاضیان برای انجام این امر باید در سایت سامانه ثبت نام کرده و برای انجام مراحـل بعدی به این سازمان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تأکید کرد: پیمانکاران، مدیران مدارس، رانندگان تاکسی و دانش‌آموزان باید برای دسترسی آسان‌تر، اطلاعات خود را در سامانه پایش ناوگان دانش آموزی به آدرس irtusepand.ir وارد کنند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه ادامه داد: در مرحله نخست این طرح ثبت ‌نام مدیران مدارس، پیمانکاران و رانندگان در سامانه سپند آغاز شده و دانش‌آموزان هم از نیمه دوم شهریور ماه می‌توانند در این سامانه ثبت‌ نام کنند.
وی از ویژگی های سپند به ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات حمل و نقل دانش آموزان، اجرایی شدن قوانین و مقررات مربوطه، افزایش و بهبود کیفیت خدمات برای افزایش امنیت و ایمنی دانش آموزان به همراه خدمات مطلوبتر برای ایجاد حس آسودگی خاطر نسبی والدین، هویت سازی و متمایزنمودن ناوگان حمل و نقل دانش آموزان، خدمات نرم افزار مبتنی بر تلفن همراه برای استفاده از خدمات نرم افزاری رصد و پایش سفر دانش آموزی اشاره کرد.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: در سامانه سپند رانندگان می‌توانند مسیر‌ها و محل‌های مورد نظر خود را انتخاب کنند و خانواده‌ها هم با نصب نرم افزار در تلفن همراه خود می‌توانند از ساعت رفت و برگشت فرزند خود اطلاع یابند که این امر موجب اطمینان خاطر خانواده‌ها از رفت و آمد فرندانشان می‌شود.
سلیمانی اضافه کرد: سال گذشته برای جابجایی بیش از 25 هزار دانش ‌آموز، پنج هزار دستگاه تاکسی به مدارس سرویس‌ دهی کرده و پیش‌بینی می‌شود که امسال نیز همین تعداد سرویس مدرسه در امر جابه جایی و انتقال در خدمت دانش آموزان مدارس باشند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه تأکید کرد: خانواده‌ها سرویس مدارس فرزندان خود را تحت نظارت سازمان تاکسیرانی پیگیری کنند تا از هرگونه حوادث جانی، مالی و اخلاقی پیشگیری شود.
استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت دارد که از این تعداد یک میلیون نفر در شهر کرمانشاه سکونت دارند.
حدود 325 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در استان کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.
3033/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 تلفن همراه حمل و نقل خانواده قوانین و مقررات ناوگان حمل و نقل جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز کمک سرانه ۲۰ میلیارد ریالی به حساب مدارس مجری طرح اعتکاف علمی نوروزی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان از آغاز فعالیت بیش از ۳۰۰ پایگاه اعتکاف علمی نوروزی دانش آموزان در مدارس متوسطه دوم شهرستان‌ها و مناطق استان خبر داد.

حسن بروشکی در گفت وگو با ایسنا گفت:  با هدف تقویت بنیه علمی، رفع مشکلات درسی و مفاهیم آموزشی و آمادگی بیش از پیش دانش آموزان برای ورود به عرصه امتحانات نهایی و کنکور سراسری، ۱۶۰ پایگاه دخترانه و ۱۴۱ پایگاه پسرانه فعالیت خود را آغاز کردند.

وی اظهار کرد: مهمترین رویکرد فعالیت‌های دستگاه تعلیم و تربیت استان در ایام پیش رو، ارتقا کیفیت آموزشی و تمهید مقدمات در راستای ورود دانش آموزان به عرصه امتحانات پایانی و حصول نتایج مطلوب و درخورشأن فرزندانمان خواهد بود.

وی با تاکید بر ضرورت استمرار فعالیت‌ همایش‌های علمی، پنجشنبه‌های آموزشی و اعتکاف‌های نوروزی اظهار کرد: بیش از ۱۳ هزار دانش آموز متوسطه دوم در ۳۰۱ پایگاه اعتکاف نوروزی به مدت ۲۰ روز فعالیت‌های آموزشی و درسی خود را پیگیری خواهند کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: آنچه از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار است آن است که در فرصت باقیمانده تا ایام امتحانات و کنکور سراسری همه حوزه‌ها و بخش‌ها، توان و ظرفیت‌های مختلف را برای ارتقا کیفیت آموزشی دانش آموزان پای کار آورده و همه دست به دست هم داده تا اتفاق خوب و نویدبخشی رقم خورد.

بروشکی ادامه داد: از آنجایی که در آخرین جلسه شورای آموزش و پرورش استان مفاد و مفاهیم و سر فصل‌های سند ۵ ساله توسعه شاخص های آموزشی و پرورشی و فضاها مصوب شد، یقیناً مبنای کار در دستگاه تعلیم و تربیت استان، محتوای مندرج در این سند خواهد بود و همه حوزه‌ها اعم از ستادی و صف باید این مهم را در دستور کار قرار دهند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان نیز از واریز کمک سرانه ۲۰ میلیارد ریالی به حساب مدارس مجری طرح اعتکاف علمی نوروزی استان خبرداد.

جهانتیغ افزود: همچنین مبلغ ۱۳۹ میلیارد ریال سرانه به حساب سایر مدارس استان واریز گردید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات تاکسی ارتقا یافت/ دسترسی آسان و بهبود خدمات در سیما تاکسی پلاس
  • تسهیلات ویژه تعمیر و بازسازی خودرو برای تاکسیرانان
  • واریز کمک سرانه ۲۰ میلیارد ریالی به حساب مدارس مجری طرح اعتکاف علمی نوروزی در سیستان و بلوچستان
  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • ۸۰ درصد دانش آموزان صدرای خوزستان به پویش«زندگی با آیه‌ها»پیوستند
  • برگزاری کارگاه تولید قارچ در مدارس ورامین
  • مشارکت روز افزون مدارس یزد در آزادی زندانیان
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۴ درصد دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند
  • کمک دانش آموزان دبستان دخترانه رهبر یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد
  • آلمان دانش آموزان را برای جنگ آماده می‌کند