Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-28@18:16:52 GMT

◄ پیشرفت مطلوب پروژه‌های ریلی در حال اجرا

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۱۵۸۲

◄ پیشرفت مطلوب پروژه‌های ریلی در حال اجرا

تین‌نیوز | 

در حال حاضر حدود ‌40 پروژه ریلی و عمرانی توسط این شرکت ریلی در دست اجرا است که دراین‌باره می‌توان به پروژه زیرسازی و روسازی ‌راه‌آهن میانه -تبریز، اجرای پروژه چهارخطه قطار حومه‌ای تهران- کرج و اجرای پروژه راه‌آهن شمع تیغ در مرز افغانستان اشاره کرد.

به گزارش‌ تین‌نیوز و  به نقل از روابط‌عمومی شرکت ساختمان و تاسیسات راه‌‌آهن، نگهداری ساختمان و تاسیسات راه‌آهن در نواحی مختلف راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران توسط این شرکت در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر حدود ‌۴۰ پروژه ریلی و عمرانی توسط این شرکت ریلی در دست اجرا است که دراین‌باره می‌توان به پروژه زیرسازی و روسازی ‌راه‌آهن میانه – تبریز، اجرای پروژه چهارخطه قطار حومه‌ای تهران – کرج و اجرای پروژه راه‌آهن شمع‌تیغ در مرز افغانستان اشاره کرد.

همچنین تکمیل راه‌آهن خواف – هرات در مراحل مناسبی قرار دارد همچنین در حوزه تامین بالاست‌ پرداخت حق مالکانه ۱۵ معدن فعال در کشور ‌توسط این شرکت انجام می‌شود.

در حال حاضر بیش از ۴۲۰ واگن آماده‌به‌کار برای حمل بالاست‌ ۵۰ واگن‌ در اختیار حمل بار راه‌آهن از معدن سنگال به بندرعباس فعال در شرکت ساختمان و تاسیسات راه‌آهن است.

طبق اعلام روابط‌عمومی شرکت ساختمان و تاسیسات راه‌آهن، در کنگره تجلیل از یک‌صد مدیر شایسته ملی به‌منظور تجلیل از نخبگان مدیریت ایران که با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشوری، بنیان چهره ماندگار ایران و تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد، مدیرعامل شرکت ساختمان و تاسیس راه‌آهن نیز به‌عنوان مدیر شایسته ملی در کنار یک‌صد مدیر ملی کشور معرفی شد.

‌تقویت بازار فروش «بالاست» و حضور در مناقصات جدید و همچنین نگاه فرا منطقه‌ای و برون‌مرزی‌ ازجمله برنامه‌های آتی خواهد بود.

مجمع‌عمومی عادی سالیانه شرکت ساختمان و تاسیسات راه‌آهن به‌عنوان شرکتی فعال در بورس‌، در پایان تیرماه برگزار می‌شود.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پروژه ریلی شرکت ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است

دبیر شورای اطلاع‌ رسانی دولت گفت: با پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز در این دولت که به اندازه ۳۰ سال قبل از آن است و با استفاده از ۴۰۰‌ پمپ، آبگرفتگی‌های این شهر پس از یک شبانه‌روز تا حد زیادی رفع شد.

به گزارش ایسنا، احسان صالحی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«بارش ۳۸ میلی‌متر باران در اهواز در عرض ۴۰ دقیقه سبب آبگرفتگی ۲۷‌ نقطه شد. با پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز در این دولت که به اندازه ۳۰ سال قبل از آن بوده و با استفاده از ۴۰۰‌ پمپ آبگرفتگی‌ها پس از ۲۴ ساعت تا حد زیاد رفع شد.

پیگیری پروژه فاضلاب اهواز اولویت رییس‌جمهور در هر ۸ سفر به خوزستان بود.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار اصفهان از سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان
  • صالحی: پیشرفت پروژه فاضلاب اهواز اولویت دولت در خوزستان است
  • جزئیات روند پیشرفت پروژه‌های آب و فاضلاب خوزستان
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • ◄ کدام مسیرهای ریلی امسال به بهره برداری می رسد؟
  • زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است
  • ◄ بهره برداری از دو پروژه آزادراهی در سال جاری
  • پیشرفت ۹۸ درصدی فاضلاب شهر بیرجند
  • حمله روسیه به ذخایر گاز اوکراین
  • پیشرفت ۱۲ درصدی راه‌آهن دورود - خرم‌آباد در‌ سال گذشته