Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس آنلاین: تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها در خراسان رضوی تا اول مرداد تمدید شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: تغییر ساعات کار ادارات و بانک های استان که  تمدید تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها تا اول مرداداز هفته گذشته تغییر یافته است، تا اول مردادبا همین روند ادامه می یابد.

به گزارش قدس آنلاین: علیرضا رشیدیان افزود : با توجه به پیش بینی های هواشناسی استان مبنی بر تداوم افزایش دمای هوا در بیشتر نقاط استان به ویژه مناطق گرمسیری، ساعات کاری ادارات، بانک ها، شهرداری ها و دیگر موسسات عمومی غیردولتی مشهد و شهرستان های  خراسان رضوی تا اول مرداد از ساعت  ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود و  پایان ساعت کار اداری برای روزهای پنجشنبه ساعت  ۱۲ و ۳۰ دقیقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این تغییر ساعات کاری ادارات و بانک ها از روز سه شنبه ۱۹ تیربر اساس مصوبه هیات وزیران و تقاضای شرکت های توزیع نیروی برق در استان همانند بسیاری از نقاط کشور اجرایی شده است.

استاندار خراسان رضوی افزود: زمان فعالیت مهد کودک ها به تناسب ساعات کاری اداره ها تنظیم می شود و بر این مبنا از ساعت  ۵ و ۴۵ دقیقه صبح که کودکان را پذیرش می کنند تا ۱۴ و ۱۵ دقیقه فعال هستند.

رشیدیان گفت: ساعات کار بیمارستان ها، مراکز درمانی، خدماتی، امدادرسانی و اورژانس به روال سابق است.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه ها و نهادها با رعایت مفاد این مصوبه با هدف افزایش پایداری شبکه برق سراسری  و به حداقل رساندن مصرف برق در  ساعات کاری، همه  وسایل سرمایشی و روشنایی غیر ضروری بعد از ساعات کاری را از مدار خارج کنند و در صورت لزوم از ظرفیت دیزل ژنراتورهای اضطراری در مجموعه های خود بهره گیرند که باید تمهیدات مورد نیاز فراهم تدبیر شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تغییر ساعات کاری ادارات خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است

تقریبا کمتر از ۲۴ ساعت باقی مانده تا دانشجویان معترض دانشگاه کلمبیا که در چمن‌های دانشگاه چادر زده‌اند، به خانه‌های خود بازگردند.

به گزارش ایسنا به نقل از سی‌ان‌ان، اشا کرم مدیر مسئول روزنامه دانشگاه کلمبیا به نقل از سازمان دهندگان دانشجویان معترض گفت: مذاکرات بین معترضان و مقامات دانشگاه کلمبیا در مورد جمع آوری چادرهای برپایی در محوطه دانشگاه که به مدت ۴۸ ساعت تمدید شده بود، تاکنون "بی ثبات" بوده است.

وی به سی‌ان‌ان گفت: «ما تقریباً در نیمه راه از مهلت تمدید شده ۴۸ ساعته هستیم و از سازمان‌دهندگان جبهه دانشجویی دانشگاه کلمبیا اوایل امروز در یک کنفرانس مطبوعاتی شنیدیم که به ما گفتند که مذاکرات با مسئولان دانشگاه در حال حاضر بسیار بی‌ثبات است.»

کرم افزود: هنوز حدود ۲۴ ساعت دیگر تا مهلت تمدید شده باقی مانده است "اما واقعاً پس از آن، ما واقعاً نمی دانیم اوضاع به چه سمت و سویی خواهد رفت.

مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، روز چهارشنبه خواستار استعفای رئیس دانشگاه کلمبیا شد و گفت مدیریت او ضعیف است و اگر نتواند "به این هرج و مرج نظم بخشد."، باید استعفا دهد.

کرم گفت که تاکنون واکنش دانشجویان به درخواست ها برای استعفای رئیس دانشگاه متفاوت بوده است. ولی عده‌ای مایلند که او همچنان به مدیریت دانشگاه ادامه دهد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • رقابت بیش از ۱۳۰۰ داوطلب کنکور در استان خراسان رضوی/ مشهد مقدس دارای ۸ حوزه برگزاری آزمون است
  • فرصت ۴۸ ساعته به دانشگاه کلمبیا رو به اتمام است
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • رقابت بیش از ۹۱ هزار داوطلب در نوبت نخست کنکور خراسان رضوی
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس