Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با تأکید بر این‌که در حوزه اشتغال‌زایی نیازمند هم‌افزایی هستیم گفت: ایجاد صندوق در ۲۸ شهر و در مناطق محروم حاشیه شهر و روستاها شروع خوبی است اما باید تقویت پیدا کند و باید به سپاه در این زمینه کمک کرد. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری شامگاه یک‌شنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی در بیت امام جمعه اهواز ضمن تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و با اشاره به دستگاه‌های فعال در زمینه اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: سپاه پاسداران و آموزش و پرورش از جمله این دستگاه‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کارگاه‌های خیاطی، ادامه داد: قول داده شد تا 50 دستگاه خیاطی دیگر برای توسعه اعطاء شود و این کارگاه بازده مشخص دارد و علاوه بر تهیه لباس مردم، لباس‌های دولتی است؛ با تربیت نیروی خیاط، بازار کار برای آنها وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در زمینه کارگاه خیاطی به اندازه نیاز و نه بالاتر از ظرفیت، آمادگی توسعه کارگاه‌های خیاطی را داریم؛ با آموزش و پرورش استان خوزستان، مدیریت بهداشت و درمان، سازمان صنعت و معدن، شرکت نفت برای تهیه البسه مورد نیاز اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی عنوان کرد: باتوجه به جمعیت بالا و دوری راه، با مجموعه سازمان فنی و حرفه‌ای استان خوزستان با همکاری ملاثانی و شیبان یک مرکز احداث شود؛ هفت مرکز در نظر گرفته شود و تقسیم‌بندی امور صورت گیرد.

موسوی جزایری با تأکید بر این‌ که در حوزه اشتغال‌زایی نیازمند هم‌افزایی هستیم، ادامه داد: ایجاد صندوق در 28 شهر و در مناطق محروم حاشیه شهر و روستاها شروع خوبی است اما باید تقویت پیدا کند و باید به سپاه در این زمینه کمک کرد.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: قانونی برای صنایع و رفع موانع تولید وجود دارد که می‌توان از این طریق به بدهکاران وام داده شود که کمکی برای آنها باشد.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد

محمد خانچی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان ضمن حضور در اتاق پایداری وضعیت و کنترل توزیع برق اهواز در جریان آخرین وضعیت برق در مناطق مختلف اهواز قرار گرفت.

خانچی در حاشیه این بازدید به سرعت رفع قطعی برق در اهواز اشاره کرد و افزود: تقریبا ۳۰ نقطه از شهرستان اهواز دچار برق رفتگی و اختلال در برق رسانی شده که این امر موجب بالارفتن زمان ماند آب در این مناطق گردید که کمتر از ۲ ساعت به حالت عادی بازگشته است و دفع آب سطحی در حال انجام است.

وی افزود: سقوط ترانس، شکستگی پایه ها و همچنین واژگونی درختان بدلیل سرعت و شدت بالای باد از عوامل قطعی برق بوده که با همت و تلاش کارکنان عملیات توزیع برق در کمترین زمان ممکن اشکالات برطرف و برق مناطق وصل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • بیش از ۵ هزار نفر در خوزستان آموزش‌های مهارتی را در محیط کار واقعی فرا گرفتند
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • جوانان در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد