Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پردیس بین‌الملل ارس دانشگاه تهران از برگزاری اولین دوره آمادگی آزمون مترجمان قوه قضاییه در پردیس بین‌المللی ارس خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، زهرا امام جمعه رئیس پردیس بین‌الملل ارس دانشگاه تهران گفت: اولین دوره آمادگی آزمون مترجمان قوه قضاییه در 20 جلسه سه ساعته (جمعاً 60ساعت) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زبان دوره انگلیسی است اما در صورت به حد نصاب رسیدن متقاضیان زبان‌های فرانسه، عربی، آلمانی، روسی و ترکی استانبولی نیز برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به دو بخشی بودن آزمون (تستی و تشریحی)، نمونه سوالات آزمون‌های دوره‌های قبل و سایر منابع به متقاضیان معرفی خواهد شد.

رئیس پردیس بین‌الملل ارس دانشگاه تهران در مورد مدرسان این دوره گفت: استادان دوره همگی مترجم رسمی با سابقه و یا مترجمان رسمی که جزء مدرسان دانشگاه هستند.

امام جمعه اضافه کرد: زمان ثبت نام اولین دوره آمادگی آزمون مترجمان قوه قضاییه در پردیس بین‌المللی ارس آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان مردادماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی یادآور شد: شروع دوره از اول مرداد تا پایان شهریور ماه است که در دو دوره برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی پردیس مراجعه کنند یا با شماره تلفن: 9-88345027 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۱۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

به گزارش حوزه  استانهای خبرگزاری تقریب، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • برگزاری رویداد فرهنگی سازمان همکاری اسلامی و دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالزی