Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@22:00:04 GMT

کمک ۴ میلیارد تومانی خیرین برای توسعه مصلی کوهدشت

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۲۱۲۵

کمک ۴ میلیارد تومانی خیرین برای توسعه مصلی کوهدشت

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، در آیین افتتاح نمایشگاه حجاب و عفاف شهرستان کوهدشت که یکشنبه، ۲۴ تیر  برگزار شد، اظهارکرد: تشکل‌های مردم نهاد بانوان محور تقویت شوند.

وی ضمن تقدیر از زحمات زهرا خادمی در برگزاری نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی با موضوعات حجاب و عفاف در شهرستان کوهدشت با بیان اینکه ایشان برنامه و پرتلاش هستند، خاطرنشان کرد: تفاوت عمده سمن‌ها با دستگاه‌های دولتی این است که در دستگاه‌ها کارها از بالا شروع می‌شود اما در تشکل‌های مردم نهاد کار از پایین شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی با بیان این که سازمان‌های مردم نهاد دولت را به تصمیم سازی وادار کنند، اظهارکرد: سازمان مردم نهاد تحت مدیریت سرکارخانم خادمی  مدرسه مخروبه را به یک مرکز نمایشگاهی را تبدیل به نمایشگاه کرده است و ما نیز آماده همکاری هستیم.

استاندار لرستان با اشاره به دیدار مردمی و افتتاح سیلوی ۵۰ هزار تنی ذخیره گندم شهرستان کوهدشت، ادامه داد: با بهره‌برداری از این سیلو ظرفیت سیلوهای شهرستان به صد هزار تن رسید.

وی با اشاره به این که در حوزه کار مساجد و خیرین کوهدشت دو کار مهم انجام شده است به افتتاح مسجد شهرک امام(ره) با زیربنای هزار و ۶۰۰  متر اشاره کرد و گفت: مسجد صاحب‌الزمان محل برگزاری نمازجمعه شهرستان کوهدشت با اعتبار ۴ میلیارد تومان توسط خیرین توسعه پیدا کرده بود به بهره‌برداری رسید.

خادمی در خصوص چهاربانده کردن جاده‌ کوهدشت گفت: این طرح به دلیل محدود بودن اعتبارات مطابق با زمان پیش نرفته و امسال ۲۳ میلیارد تومان برای آن اختصاص یافته است.

زهرا خادمی، مسئول برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف شهرستان کوهدشت در این مراسم با بیان اینکه افتتاحیه نمایشگاه حجاب و عفاف با عنوان به‌بانو با حضور و مشارکت مردم بوده است، این نمایشگاه را بهانه خوبی برای تحکیم خانواده دانست و افزود: در حوزه بانوان ۱۸۶ نفر در ۴ عنوان تعریف شده، معرفی  کرده‌ایم تا بتوان برای آنان کار تعریف کرد.

وی احداث پارک بانوان و بازارچه صنایع دستی را یک مطالبه عمومی دانست و گفت: با وجود بانوان توانمند و پای کار ظرفیت بسیار بالایی وجود دارد.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا

با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی (مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری) معاونت علمی، پاویون شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا در مالزی برپا شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی (مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری) معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، پاویون شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا در مالزی برپا شد.

سید مجتبی قدمگاهی؛ مدیرکل دفتر توسعه کسب‌و‌کار سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی را یکی از برنامه‌های سازمان در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان برشمرد و اظهار کرد: حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی با سه مدل اعزام، حضور مستقل و برپایی پاویون است و نمایشگاه حوزه سلامت جنوب شرق آسیا به صورت برپایی پاویون ملی ایران حمایت و برگزار می‌شود.

نمایشگاه تجهیزات پزشکی کشور در پارک فناوری پردیس افتتاح شد + تصاویر

وی بیست و چهارمین دوره نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا را مهمترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت در جنوب شرق آسیا و کشورهای “آسه آن” (مالزی، سنگاپور، اندونزی، تایلند، فیلیپین و برونئی) دانست و خاطرنشان کرد: نمایشگاه مذکور از 29 تا 31 فروردین ماه جاری (17 تا 19 آوریل 2024) در مرکز نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین المللی کوالالامپور مالزی برگزار شد.

قدمگاهی افزود: این رویداد فرصتی مناسب برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان با کیفیت ایرانی در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی و محصولات و فرآورده‌های دارویی فراهم می‌آورد تا در بازار مهم جنوب شرق آسیا حضور یافته و از مزایای تجاری آن بهره‌مند شوند.

به گفته وی، تجهیزات و ملزومات پزشکی و آزمایشگاهی‎، صنایع دارویی و فرآورده‌های دارویی انسانی و مکمل‌ها‎، بیمارستان‌سازی و تجهیزات و تأسیسات بیمارستانی و ساخت اتاق تمیز، فرآورده‌های آرایشی بهداشتی و تجهیزات زیبایی و تجهیزات توانبخشی و فیزیوتراپی از جمله محورهای فعالیت این نمایشگاه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایگاه شاخص بانوان ایرانی در هنر نگارگری و تذهیب حفظ شود
  • جزئیات دقیق ثبت‌نام و پرداخت وام بانوان بانک مهر ایران | وام ۱۰۰ میلیون تومانی «اندوخته بانوان» را چگونه بگیریم؟ + جدول
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • ‌ایده‌ها و برنامه‌های مبتکرانه برای تحقق شعار سال فراخوان می‌شوند
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در بزرگترین نمایشگاه پزشکی آسیا
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • ساخت ۲ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی برای نیازمندان با آورده ۱۵ میلیون تومانی