Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - ژولیت بینوش بازیگر فرانسوی برنده جایزه اسکار قهرمانی فرانسه را در جام‌جهانی فوتبال ۲۰۱۸ تبریک گفت. او در پیام تبریک خود به تنوع در ترکیب فرانسه اشاره کرد و آن را ستود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قهرمانی تیم ملی فرانسه در جام‌جهانی فوتبال با ابراز شادمانی بسیاری از فرانسوی‌های سرشناس در شبکه‌های مجازی همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این چهره‌های سرشناس ژولیت بینوش بازیگر فرانسوی برنده جایزه اسکار بود که تصویر تیم ملی این کشور را در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «تماشای اتحاد دوباره تمام رنگ‌ها در فرانسه خوشایند است. همین موضوع را هنگام انتخابات به یاد داشته باشید. همین ترکیب است که ما را قدرتمندتر و خاص می‌کند.»

بینوش از سرشناس‌ترین بازیگران سینمای فرانسه است. او که جایزه اسکار را برای بازی در فیلم «بیمار انگلیسی‌»‌ در کارنامه دارد، در فیلم «کپی برابر اصل» به کارگردانی عباس کیارستمی نقش‌آفرینی کرده است. 

از دیگر آثار سینمایی ژولیت بینوش می‌توان به «آسیب»، «ابرهای سیل ماریا»‌ و «شکلات»‌ اشاره کرد.  

241241

کلید واژه‌ها : بازیگران سینمای جهان - سینمای جهان - فرانسه -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بازیگران سینمای جهان سینمای جهان فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی طوسی در رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، در جریان برگزاری رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی مریم طوسی دونده مطرح و خوش نام و‌نشان کشورمان موفق شد، با قرار گرفتن در جایگاه دوم رقابت ماده ۲۰۰متر این مسابقات عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

بر همین اساس طوسی موفق شد با ثبت زمان ۲۳.۴۰ثانیه باد (۱.۱-) پس از رقیب انگلیسی خود از خط پایان عبور کند و نایب قهرمان شود.

لازم به ذکر است، در این رقابت لاویای نیلسن از انگلستان با ثبت زمان ۲۳.۳۲ثانیه قهرمان شد و شرلی نخوبوی از آفریقای جنوبی نیز با ثبت حد نصاب۲۳.۵۱ثانیه پس از مریم طوسی در جایگاه سوم قرار گرفت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لوپن: دست دولت ماکرون در جیب فرانسوی‌ها است
  • فرانسوی‌ها به‌شدت از وقوع حمله‌ تروریستی طی هفته‌های آتی می‌ترسند
  • سیاستمدار فرانسوی به دلیل حمایت از طوفان الاقصی مجازات شد
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی طوسی در رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در آفریقای جنوبی
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد
  • افزایش حجاب در فرانسه با وجود سخت‌گیری‌های دولتی