Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصویر منتشر شده از سوی یکی از عکاسان رسمی فیفا نشان می دهد زن ناشناسی که پشت سر گوتین در مراسم ایستاده بود، یکی از مدالهای طلا را سرقت کرده است.

سرویس ورزش مشرق - آس نوشت: در جریان اهدای جوایز و مدال‌های تیم دوم و تیم قهرمان، زن ناشناسی که البته به صورت رسمی و همراه با کارت شناسایی در کنار پوتین و سایر مقامات سیاسی وارد چمن استادیوم شده بود، یکی از مدال‌ها را پنهانی داخل جیب خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شبکه‌های اجتماعی ویدیویی از این زن که در جایگاه اهدای مدال حضور داشت منتشر شده و یکی از مدال‌ها را برداشته و در جیب خود قرار می دهد.

مقامات برگزار کننده جام جهانی 2018 روسیه هنوز نسبت به این موضوع هیچ واکنشی نشان نداده و سکوت کرده اند اما چیزی که مشخص است این که این زن در کنار پوتین بود و پوتین در جریان مراسم قهرمانی بارها با او صحبت کرد. او یکی از مدالهای طلا را داخل جیب خود قرار داد و این در حالی است که کاروان فرانسه شکایتی از کمبود مدال ندارد و طبق گفته مقامات فیفا، محال است که مدالهای طلا اضافه بر سازمان طراحی و تولید شده باشد.

فیلم این اتفاق را در زیر ببینید:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 دانلود

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی روسیه برجام حمایت از کالای ایرانی کره شمالی جام جهانی 2018 روسیه خبر مهم فیفا مدال مدال طلا ولادیمیر پوتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پری سیما علیزاده، در سال ۱۴۰۲ موفق به کسب مدال طلا در سومین دوره مسابقات بین المللی اختراعات و نوآوری سوئیس ویژه اعضای فدراسیون با حضور ۸۳۰ مخترع از ۳۶ کشور جهان در آگوست ۲۰۲۳، مدال طلا در چهاردهمین دوره مسابقات و نمایشگاه بین المللی اختراعات خاورمیانه در کشور کویت با حضور ۲۰۰ مخترع از ۴۰ کشور جهان در فوریه ۲۰۲۴ و همچنین کسب عنوان INV از فدراسیون بین المللی مخترعین جهان شد.


از دیگر افتخارات دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، ثبت اختراع در ایران با عنوان "سیستم انتقال نور خورشید با استفاده از فیبر نوری برای یونیت دندانپزشکی جهت استفاده در ترمیم‌های کامپوزیتی و کمک به تشخیص پوسیدگی دندان" است.

پری سیما علی زاده دانشجوی ترم ۶ دندانپزشکی ورودی مهر ۱۴۰۰ گفت: هم اکنون MVP اختراع اولم را ساخته ام و به دنبال گام‌های بعدی از جمله تجاری سازی این محصول هستم، همچنین یک سری ایده دیگر نیز برای اختراع‌های بعدی دارم که انشالله به لطف خدا به نتیجه مطلوب برسند.

دیگر خبرها

  • دو مدال طلای جهانی بر گردن دانشجوی مخترع دانشگاه علوم پزشکی بیرجند
  • دو مدال طلا جهانی، دستاورد دانشجوی مخترع علوم پزشکی بیرجند
  • زمان حراج جدید شمش طلا در مرکز مبادله همراه با جزئیات مشخص شد
  • طلای جهانی دوباره از جا برخاست
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • اردن ؛ برنده مدال طلای ریاکاری!
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک