Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@19:02:53 GMT

۲ کودک خردسال قربانی بازی با سلاح شکاری شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۲۱۶۶

۲ کودک خردسال قربانی بازی با سلاح شکاری شدند

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان از کشته شدن دختر بچه ۶ ساله و جراحت کودک چهارساله بر اثر بازی با اسلحه شکاری در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سیروس میرزائی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در پی وصول گزارش تیراندازی منجر به قتل در روستای باغ بهزاد شهرستان لردگان   در چهارمحال و بختیاری بلافاصله عوامل فرماندهی انتظامی بخش خانمیرزا به اتفاق واحدهای امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: پس از رسیدن ماموران به محل مشخص شد پسربچه هشت ساله با برداشتن سلاح شکاری پدرش حین بازی با هم سن و سال‌هایش با شلیک گلوله ساچمه‌ای موجب زخمی شدن خواهر خود و کشته شدن دختر همسایه شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: جسد متوفی جهت بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و در حال حاضر وضعیت جسمانی کودک مجروح رضایت‌بخش اعلام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان در پایان گفت: تحقیقات پلیس برای روشن شدن ابعاد دقیق موضوع ادامه دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد

بازی پسر پنج ساله با اسلحه و شلیک ناگهانی گلوله از تفنگ برنو جان خاله 15 ساله‌اش را گرفت.

به گزارش ایران، سرهنگ نبی الله قاسمی فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف شهر خرم آباد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند. در این حادثه بر اثر تیراندازی غیرعمد پسر پنج ساله با تفنگ «برنو» دختر نوجوان که خاله این کودک بود به دلیل اصابت گلوله جان باخت.

وی با انتقاد از در دسترس قرار گرفتن اسلحه‌های مجاز برای دیگر افراد خانواده ادامه داد: فقط افراد مالک این اسلحه‌ها امکان استفاده و نگهداری سلاح‌ها را دارند و باید به‌صورت جدی از در دسترس قرار دادن سلاح برای دیگران خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • اختلافات ملکی در تالش منجر به قتل شد
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  •  دختر نوجوان قربانی بازی کودکانه خواهرزاده‌اش شد
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...