Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-03@04:17:10 GMT

مارادونا صراحتا گفت:من فلسطینی هستم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۲۱۶۹

مارادونا صراحتا گفت:من فلسطینی هستم

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز،"دیگو مارادونا" فوتبالیست افسانه ای آرژانتین روز یکشنبه در جریان دیدار نهایی جام جهانی روسیه که با کسب عنوان قهرمانی فرانسه همراه بود با محمود عباس رییس جمهور فلسطین دیدار و گفتگو کرد.

مارادونا در صفحه رسمی خود نوشت: "محمود عباس رییس جمهور فلسطین خواهان صلح برای فلسطینیان است، این مرد یک حق و یک دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

اسطوره فوتبال آرژانتین ضمن اعلام همبستگی با فلسطینیان به صراحت اعلام کرد:"من یک فلسطینی هستم."

محمود عباس به نوبه خود خطاب به ستاره فوتبال آرژانتین گفت: " تو بهترینی !" و مارادونا پیش از این که مترجمی جملات او را ترجمه کند در اشاره به قلب خود با کلماتی اسپانیایی گفت:"این قلب فلسطینیان است."

کاربران فضای مجازی با بازنشر عکس ها و ویدئوهایی از لحظه دیدار "عباس" و "مارادونا"پشتیبانی خود را از عمل ستاره آرژانتینی در حمایت از آرمان فلسطین اعلام کردند.

محمودعباس مارادونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمودعباس مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر، منابع فلسطینی آگاه در گفت و گو با شبکه المیادین تاکید کردند: توافق پیشنهادی که جزئیات آن منتشر شده پایه و اساس جدی مذاکراتی را تشکیل می‌دهد که ممکن است به یک توافق فراگیر قریب الوقوع منجر شود.

این منابع اضافه کردند: مساله مهم و حیاتی برای جنبش حماس که در این توافق نهایی نشده موضوع آتش بس است که باید صراحتاً در توافق ذکر شود.

آنها تصریح کردند: ما شاهد پیشرفت آشکار در این توافق پیشنهادی اخیر بودیم چرا که طرف صهیونیستی از شروط خود در خصوص بازگشت آوارگان فلسطینی و عقب نشینی دست برداشته است.

لازم به ذکر است که سایت شبکه المیادین امروز جزئیات توافق پیشنهادی سه مرحله‌ای را میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین منتشر کرد که بر اساس آن اسرای موجود نزد دو طرف آزاد شده و آوارگان فلسطینی به منازل خود بازمی گردند و نظامیان صهیونیست نیز به سمت مرزهای نوار غزه عقب نشینی می‌کنند.

کد خبر 6095175

دیگر خبرها

  • عقب‌نشینی تل‌آویو از شروط خود در توافق پیشنهادی با مقاومت فلسطین
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • چرا سران تشکیلات خودگردان از «طوفان الاقصی» خشمگین هستند؟
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 568 شهید رسید
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • دانشجویان فلسطینی، سفیر آلمان را از دانشگاه فراری دادند+ فیلم
  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم