Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: کاروان سفیران کریمه با پرچم متبرک حضرت معصومه سلام الله علیها و نذورات در گردهمایی مدافعان حریم خانواده حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، کاروان سفیران کریمه با پرچم متبرک حضرت معصومه سلام الله علیها و نذورات در گردهمایی مدافعان حریم خانواده حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کاروان در پدافند هوایی، حسینیه عاشقان ثارالله، بیمارستانچشم الزهرا و عیادت از بیماران، همایش مثل معصومه در سزمان تبلیغات، دیدار با سه خانواده شهید، مسجد فاطمه الزهرا و مسجد جامع حضور پیدا کردند.

 

حضور هنگ مرزی و همایش دختران آفتاب، دیدار با آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، مسجد علی ابن ابیطالب، حسن ابن علی، مولای متقیان، موسی بن جعفر، سرکشی و عیادت از بیماران سرطانی از دیگر برنامه این کاروان در سفر به زاهدان است که امروز انجام می شود.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز ترامپ مجلس آیت الله محمدرضا حدائق آیت الله مکارم شیرازی جامعه روحانیت شیراز اردبیل دولت مولای متقیان مدافعان حریم دختران آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همسر سید مصطفی خمینی درگذشت

معصومه حائری عروس امام خمینی (ره) و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از جماران، معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

اولین مصاحبه با همسر سیدمصطفی خمینی را در اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد