Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@17:35:06 GMT

«فروخته‌شده»؛ به دنبال رد پای دختران نپالی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۲۲۹۵

«فروخته‌شده»؛ به دنبال رد پای دختران نپالی

کتاب «فروخته‌شده» نوشته پاتریشیا مک کورمیک روانه بازار نشر شد. نویسنده این کتاب در بخشی از یادداشت خود آورده است: برای تحقیقاتم در نگارش کتاب «فروخته‌شده»، به دنبال رد پای بسیاری از دختران نپالی رفتم که از روستاهای دورافتاده به مناطق بدنام کلکته برده شده‌اند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، کتاب «فروخته‌شده» توسط انتشارات تیسا و با ترجمه نازنین عباسی و سیده صدف عظیمی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پشت جلد این کتاب آمده است: طبق آمارهای جهانی، هر ساله خانواده‌های فقیر نپالی، دوازده‌هزار دختر را به باندهای بین‌المللی فحشا می‌فروشند.

در ادامه می‌خوانیم: کتاب «فروخته‌شده» داستان غم‌انگیز و دردآلود دخترکی است روستایی، از کوهستان نپال که ناپدری‌اش او را به مبلغی ناچیز می‌فروشد. دخترک دل‌خوش است که در شهر، با خدمتکاری در منزل بانویی ثروتمند، دست‌مزدی خواهد گرفت و با آن به خانوادۀ فقیرش کمک خواهد کرد، اما ناباورانه از عشرتکده‌ای در یکی از شهرهای هند سردرمی‌آورد...

کتاب «فروخته‌شده» با بیانی صمیمی و کودکانه، گاهی به زبانی شعرگونه، خواننده را با بی‌قراری به دنبال خود می‌کشاند.

همچنین در پشت جلد این کتاب آمده است: پاتریشیا مک‌کورمیک، نویسندۀ رمان «فروخته‌شده»، برای تحقیق دربارۀ زندگی این دختران، مسیر بسیاری از آن‌ها را، از دهکده‌های دورافتادۀ نپال تا خانه‌های فساد کلکته، طی کرده و با آن‌ها و خانواده‌هایشان گفت‌وگو کرده است. او همچنین با گروه‌های امدادی‌ای مصاحبه کرده که تلاش می‌کنند این دختران را از خانه‌های فساد رهایی ‌بخشند و با مراقبت‌های درمانی و ایجاد مهارت‌های شغلی، به جامعه بازگردانند.

کتاب «فروخته‌شده» در ۱۴۱ صفحه و با قیمت ۱۴ هزار و ۹۰۰ تومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام کتاب کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد

مالک چینی باشگاه اینتر قصد ندارد نراتزوری را از دست بدهد و به همین منظور مقدمات اخذ یک وام جدید برای تسویه بدهی قبلی‌اش را فراهم آورده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ایتالیایی از جمله نشریه اقتصادی «سوله 24 اوره» مدعی شدند که خانواده ژانگ مالک چینی باشگاه اینتر در آستانه اخذ یک وام جدید است تا با آن بدهی‌اش به مؤسسه مالی اوک‌تری را بپردازد.

خانواده ژانگ می‌بایست تا ماه می امسال بدهی 350 میلیون یورویی‌اش به مؤسسه اوک‌تری آمریکا را تسویه کند اما با توجه به مشکلات مالی موجود تنها راهی که با آن می‌تواند این کار را انجام دهد، اخذ یک وام جدید است. ابتدا اعلام شد که مالکان چینی باشگاه قصد دارند از یک بانک بریتانیایی وام بگیرند اما اکنون به نظر می‌رسد آنها با مؤسسه مالی آمریکایی «پیمکو» برای اخذ این وام به توافق رسیده‌اند.

مالک اینتر در آستانه دریافت وامی جدید برای فرار از بحران

در صورتی که این خبر صحت داشته باشد، اینتر خواهد توانست اصل مبلغ وام (275 میلیون یورو) و سود آن را بپردازد و به این ترتیب برای حفظ سهام 68.5 درصدی‌اش زمان بخرد. در غیر این صورت در سناریویی شبیه آنچه برای مالکان چینی پیشین باشگاه میلان رخ داد، مؤسسه اوک‌تری به عنوان طلبش می‌تواند باشگاه اینتر را تصاحب کند. گویا رقم وام جدید باشگاه اینتر 400 میلیون یورو و مدت بازپرداخت آن سه ساله است.

در همین راستا استیون ژانگ در حاشیه گرندپری فرمول یک شانگهای چین گفت‌و‌گویی با شبکه اسکای اسپورت انجام داد و در آن بر برنامه خانواده‌اش برای حفظ تملک باشگاه اینتر تأکید کرد. ژانگ گفت: در هفت سال گذشته همواره شایعاتی درباره اینتر وجود داشته اما چیزی که داریم می‌بینیم، نزدیک شدن تیم به هفتمین جام قهرمانی‌ و دو تایی شدن ستاره‌های پیراهنش است که ارزشی افزوده برای میراث باشگاه محسوب می‌شود.

وی افزود: ما دوست داریم به این رقابت ادامه دهیم و در کنار هم خواهیم جنگید. هیچ‌کدام از این شایعات که قرار است ما باشگاه را بفروشیم صحت ندارند. تا زمانی که من رئیس باشگاه باشم، اینتر همواره برای تحقق بلندپروازنه‌ترین اهداف تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروش ۲.۷ تن طلا در ۲۰ حراج/ امروز چقدر طلا فروخته شد؟
  • کاهش مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده
  • استقلال و پرسپولیس فروخته شدند
  • معامله انجام شد؛ سرخابی‌ها فروخته شدند
  • راه‌های تشخیص طلا یا سکه اصل از تقلبی | کسی که به او سکه تقلبی فروخته شده باید چه کند؟
  • (تصاویر) شاسی‌بلند ۲۰ میلیاردی فورد، همه را شیفته خود می‌کند!
  • مالک چینی باشگاه اینتر: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • ژانگ: تا وقتی من رئیس باشم، اینتر فروخته نخواهد شد
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • کتاب زمزمه های بی بی ماه بانو رونمایی شد