Web Analytics Made Easy - Statcounter

توماس باخ، رییس کمیته‌ بین‌المللی المپیک با ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه دیدار کرد و اعلام کرد که زمان آن رسیده که روسیه به جامعه ورزش بین‌الملل بازگردد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از سایت Inside the games، توماس باخ، رییس کمیته‌ بین‌المللی المپیک برای اولین‌بار بعد از اتهامات مربوط به دوپینگ به روسیه با رییس‌جمهور روسیه دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باخ و پوتین درباره گسترش ورزش در جامعه روسیه به خصوص بعد از محرومیت‌هایی که برای ورزشکاران این کشور صورت گرفته است صحبت کرده‌اند. ورزشکاران روسیه در  المپیک ۲۰۱۸ به صورت مستقل شرکت کردند اما بعد از این بازی‌ها محرومیت المپیک روسیه برداشته شد.

از آن به بعد IOC همواره تلاش کرده است تا اجازه دهد روسیه به ورزش بین‌الملل باز گردد.

IOC اعلام کرد که باخ و پوتین در صحبت‌هایی که با هم داشتند به این نتیجه‌ رسیدند که زمان آن فرا رسیده است که دوباره درباره ورزش روسیه مذاکرات انجام شود و روسیه بتواند به مسابقات و جامعه ورزش باز گردد.

توماس باخ هم‌چنین قصد دارد با رییس کمیته‌ المپیک روسیه دیدار کند.  توماس باخ در صحبت‌های خود با پوتین به حمایت‌های IOC از پروژه‌های جدید کمیته‌ المپیک روسیه اشاره کرد.

کمیته ملی المپیک روسیه برنامه‌های آموزشی برای گسترش فرهنگ ضد دوپینگ در بین ورزش‌ها را ترتیب داده است.

پوتین در صحبت‌های خود اظهار کرد که میزبانی روسیه در جام جهانی ۲۰۱۸ موفقیت آمیز بوده و این مساله باعث شده است که تصورات درباره  ورزش روسیه بهتر شود.

او اظهار کرد که خوشحال است مهمانان این مسابقات با چشمان خودشان شاهد این بودند که قضاوت‌ها درباره ورزش روسیه نادرست بوده است.

توماس باخ هم‌چنین به ولادیمیر پوتین بابت موفقیت در برگزاری جام جهانی ۲۰۱۸ تبریک گفت‌.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام پوتين توماس باخ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی الفتی در خصوص عملکردش در جام جهانی قطر اظهار کرد: هدف من این بود که بهترین عملکرد را در قطر داشته باشم اما متاسفانه اینگونه نشد.

وی افزود: برخی عنوان کردند که من رنکینگ ۸۶ را دارم، اما طبق اعلام فدراسیون جهانی ژیمناستیک و حتی کمیته بین‌المللی المپیک من در جایگاه اول جدول کسب سهمیه المپیک قرار داشتم و فکر می‌کنم با توجه به نتیجه جام جهانی قطر در جایگاه سوم رنکینگ قرار بگیرم.

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران تصریح کرد: من اردوها و تمرینات خوبی برای رقابت‌های کسب سهمیه داشتم و امیدوار بودم در قطر روی سکو بروم اما ژیمناستیک ورزش لحظه‌ها است و من هم نمی‌خواستم اینگونه شود. فدراسیون ژیمناستیک و سرمربی تیم ملی همه گونه حمایت از من داشتند و واقعا عملکردشان عالی بود. ان‌شاءالله بتوانم در مسابقات پیش رو جبران کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تبریک استاندار گلستان برای راهیابی مهدی الفتی ورزشکار گلستانی به رقابت‌های المپیک پاریس
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم
  • ورزش و سیاست یگانه در واقعیت، بیگانه در کلمات!
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی درپی کسب سهمیه المپیک پاریس
  • روایت رسانه روسی از مرگ اصطلاح «ورزش خارج از سیاست»
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک