Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از اعضای هیئت‌مدیره استقلال حرف‌هایی زده که می‌تواند جنجال‌ساز باشد و حداقل باعث شود تا پرسپولیسی‌ها علیه آبی‌ها موضع بگیرند.

همواره مسئولان استقلال می‌گویند علاقه‌ای ندارند در مسائل باشگاه پرسپولیس دخالت کنند و در این باره حرفی بزنند. مثلاً سال گذشته که مهدی طارمی به رقم قرارداد بازیکنان در استقلال اعتراض داشت و حتی در مصاحبه‌ای گفت:

آبی‌ها ۳ میلیارد به یک بازیکن داده‌اند،

توفیقی معاون باشگاه مصاحبه‌ای کرد و گفت:

«مگر ما درباره رقم قرارداد بازیکنان و یا مسائل دیگر باشگاه پرسپولیس اظهار نظر می‌کنیم که بازیکن این تیم و بعضی از مسئولانش درباره مسائل ما حرف می‌زنند؟»

حالا، اما یکی از اعضای هیئت‌مدیره استقلال حرف‌هایی زده که می‌تواند جنجال‌ساز باشد و حداقل باعث شود تا پرسپولیسی‌ها علیه آبی‌ها موضع بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی خبرنگاران مقابل در باشگاه مشغول گفتگو با ملکی بودند و درباره قرارداد بازیکنان صحبت می‌کردند، او چنین حرف‌هایی به زبان آورد:

«فکر می‌کنید چرا پرسپولیسی‌ها سال گذشته به منشا در پرسپولیس پاس نمی‌دادند؟ چون او از همه بیشتر پول گرفته بود! این‌ها را شما نمی‌دانید، تیم باید تناسب داشته باشد. ما امسال هرچه قرارداد نوشتیم ۵ ساله بود!»

سال گذشته چندبار این خبر در رسانه‌ها منتشر شد که قرمزها به منشا پاس نمی‌دهند و این مسئله جنجال آفرید. رسانه‌ها نوشتند بعضی از بازیکنان به گادوین منشا پاس نمی‌دهند و کم‌کم حساسیت‌هایی روی این مسئله به وجود آمد. سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس به شایعات واکنش نشان داد و گفت: «برداشت‌ها قابل احترام است، اما بازیکن در زمین باید بهترین تصمیم را بگیرد و شاید گاهی در برخی صحنه‌ها منشا بهترین بازیکن برای دریافت توپ نباشد.»
برانکو مربی پرسپولیس هم با تعجب در این باره گفت: «چه کسی گفته به منشا پاس نمی‌دهند؟ چیز خاصی نیست و شما روی آن حساس شده اید.» کریم باقری هم چنین نظری داشت و گفت: «یک‌سری از بیرون به تیم نگاه می‌کنند و ممکن است نظرات‌شان خلاف نظر ما باشد که در هر صورت قابل احترام است. به عقیده من همه بازیکنان پرسپولیس به موفقیت تیم فکر می‌کنند و این مسائلی را که عنوان کردید، قبول ندارم.»
آن روزها رسانه‌ها جسته و گریخته چنین چیزهایی در این باره می‌نوشتند ولی حالا یکی از اعضای هیئت‌مدیره استقلال چنین چیزی را تأیید کرده است. باید دید در روزهای آینده واکنش قرمزها به اظهارات ملکی چه خواهد بود.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد. در این مراسم، سرخابی ها به صورت رسمی به کنسرسیوم های صنایع پتروشیمی و بانک ها واگذار شدند.

در لحظه امضای قرارداد واگذاری باشگاه استقلال، مدیران مختلف از پنج شرکت پتروشیمی پارس، خلیج فارس، بوعلی سینا، بندرامام خمینی (ره) و شهید تندگویان حضور داشتند و با امضای آنها، رسما آبی ها به کنسرسیوم مذکور واگذار شدند.

طبق اعلام مجری برنامه، نفرات زیر و به نمایندگی از شرکت ها خود، قرارداد واگذاری استقلال را امضا کردند:

پتروشیمی پارس: سیاوش میرحاجی به عنوان مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره و مهدی حسین پور عضو هیئت مدیره
شرکت پتروشیمی بوعلی سینا: اردلان صداقت زاده قائم مقام مدیرعامل، محمد رحیمی پور رئیس امور مالی
شرکت پتروشیمی بندرامام خمینی (ره): سپهدار انصاری نیک مدیرعامل و حجت الله دیناروند عضو هیئت مدیره 
شرکت پتروشیمی شهید تندگویان: سیدرضا قاسمی شهری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره و سعید مسعودی زاده عضو هیئت مدیره 
شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس: عبدالعلی علی عسگری مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره و بیژن چگینی عضو هیئت مدیره

دیگر خبرها

  • پول رسید، پرسپولیسی‌ها خندیدند
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • احمدی: ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کردیم/ تیم را برای قهرمانی در آسیا تجهیز می کنیم
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!