Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین محمد صالحی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وجود امامزادگان مایه خیر و برکت شهرها و روستاها است و از بقاع متبرکه به عنوان نماد و ظرفیت فرهنگی باید یاد کرد.
وی اظهار داشت: یکی از راه های بزرگداشت مفاخر و صاحبان کمال، زیارت آنان است که در حقیقت موجب بقا و استمرار حیات علمی و معنوی آنان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: انبیا و اولیای الهی، بهترین الگوهایی هستند که انسان ها می توانند از ارتباط با آنان، در مسیر رشد و تکامل خود، بهره برند که این ارتباط، در قالب 'زیارت' مطرح شده است.
صالحی بیان داشت: زیارت قبور اولیای الهی می تواند به شناخت بیشتر آن بزرگواران و الگوبرداری از خصلت های الهی آنان بیانجامد یا از طریق اشراق معنوی، بر روح و جان آدمی تأثیرگذار باشد.
وی در ادامه با اشاره به دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س ) و حضرت امام رضا (ع) ، اظهار داشت : این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است.
این مسوول افزود: دهه کرامت یادآور لطیف ترین علائق و مهر و وفاهای کم نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز در ادامه با تشریح ویژه برنامه های این دهه در امامزادگان شاخص سطح این استان، گفت: گلباران امامزادگان و مزار شهدا ،برگزاری مراسم مولودی خوانی ، شعر در مدح امامان ، برگزاری مسابقه ، سخنرانی در باب شناخت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، برگزاری نمایشگاه، تهیه جزوات معرفی امامزادگان و ... از اهم اقدامات انجام شده در دهه کرامت در امامزادگان و بقاع متبرکه است.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری آیین های تکریم امامزادگان در سطح استان البرز؛ اظهار داشت: آیین متمرکز استانی روز ملی تکریم امامزادگان ساعت 17 روز پنج شنبه 28 تیرماه همزمان با 6 ذی القعده در آستان مقدس امامزادگان احمد، محمود و فاطمه (ع) کرج شهرستان ساوجبلاغ برگزار می شود.
صالحی گفت: آستان مقدس این امامزادگان در بخش چندار روستای اغشت شهرستان ساوجبلاغ واقع شده است.
محمد و فاطمه (ع) در بخش چندار روستای اغشت
وی افزود: آستان مقدس امامزادگان هارون (ع)، اسحاق (ع) و ضیاءالدین (ع) در شهرستان طالقان، امامزادگان احمد و محمود (ع) در شهرستان نظرآباد، امامزادگان ام کبری و ام صغری (س) در شهرستان اشتهارد و آستان مقدس امامزاده حسن (ع) مجریان دیگر این جشن ملی هستند.
صالحی با بیان اینکه در این مراسم ها از هیات امنای برتر و خادمان برتر تقدیر می شود، اظهارداشت: شامگاه پنجشنبه همزمان با روز ملی تکریم امامزادگان، کاروان زیر سایه خورشید با حضور خادمان حرم امام رضا (ع) در امامزاده حسن (ع) مراسم ویژه ای حضور می یابند.
6156/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 استان البرز حرم امام رضا حضرت فاطمه شاخص مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد

امتداد - در مراسمی با حضور دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه و دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک ، با تقدیر از خدمات دکتر احمد سلمانی آرانی مدیرعامل پیشین هلدینگ بهپویان هوشمند امید، دکتر محمدمحسن صدر به این سمت منصوب شد.

  به گزارش پایگاه خبری امتداد  پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه ، دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک در این مراسم که با حضور اعضای هیات عامل بانک و مدیران شرکت های تابعه هلدینگ فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید برگزار شد، با تجلیل از خدمات و تلاش های صادقانه دکتر سلمانی آرانی، گفت: ایشان طی سال ها فعالیت در بانک سپه منشا اقدامات بزرگ و موثری بودند و اکنون که به افتخار بازنشستگی نائل می شوند، آثار ارزشمند و یادگارهای فراوانی از خود بر جای می گذارند.

مدیرعامل بانک سپه تلاش های دکتر سلمانی‌آرانی و همکارانشان را در فرآیند ادغام به ویژه در حوزه پیاده سازی بانکداری متمرکز (کربنکینگ) و مهاجرت سیستمی را ستودنی و مجاهدانه دانست و ابراز کرد: ایشان با تمام ظرفیت و انگیزه، هر چه در توان داشتند برای انجام ماموریت های بانک انجام دادند که قطعاً آثار و برکات این اقدامات مجاهدانه برای بانک سپه ماندگار است.

دکتر ابراهیمی در ادامه با معرفی دکتر محمدمحسن صدر به عنوان مدیرعامل جدید شرکت بهپویان هوشمند امید، وی را فردی با اخلاص و پرتلاش عنوان کرد و گفت: دکتر صدر کارنامه درخشانی در حوزه فناوری اطلاعات بانک سپه دارد که امید است با تعامل و هم افزایی با همکاران خود، ماموریت های بانک در این حوزه به بهترین شکل ممکن انجام شود.

در ادامه دکتر حسینی قائم مقام مدیرعامل بانک نیز تعلق بالای سازمانی، مواجهه با کارهای بزرگ و همراهی را از ویژگی های بارز دکتر سلمانی آرانی بیان کرد و برای وی در ادامه مسیر شغلی و زندگی شخصی آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

قائم مقام مدیرعامل بانک سپه، دکتر صدر مدیرعامل جدید هلدینگ بهپویان هوشمند امید را فردی با درایت و پرانرژی معرفی کرد و گفت: امیدواریم در آستانه یکصد سالگی بانک سپه و در دوره تثبیت و رشد شرکت بهپویان هوشمند امید، شاهد شکوفایی و تحول این مجموعه باشیم.

در پایان این مراسم، دکتر ابراهیمی با اهدای لوح سپاس به دکتر سلمانی آرانی مدیرعامل پیشین شرکت بهپویان هوشمند امید، حکم مسئولیت دکتر صدر را به وی اهدا کرد. همچنین دکتر محمدعلی بخشی زاده نیز به سمت مدیر عامل شرکت امید بوم منصوب شد و حکم مسئولیت خود را از مدیرعامل بانک سپه دریافت کرد.

هلدینگ فناوری اطلاعات بهپویان هوشمند امید متشکل از شش شرکت امید سیستم، امید پی، امید تِک، امید نت، امید بوم و شرکت هدایت هوشمند است و با برخورداری از سرمایه انسانی کارآمد و مجرب، بازوی فناوری اطلاعات بزرگ ترین بانک کشور به شمار می رود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه ‌و تکریم مدیرعامل هلدینگ بهپویان هوشمند امید برگزار شد
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • ساماندهی سگ‌های بلاصاحب البرز بدون هماهنگی همه شهرستان‌ها نتیجه‌بخش نیست
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم در نیشابور
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • رونمایی از لوح ثبت ملی پخت سمنوی البرز
  • میزبانی از زائران ۲۷ کشور در آستان مقدس امامزادگان ناصر و یاسر (ع)شهرستان طرقبه شاندیز