Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

احد وظیفه در گفت‌وگویی اظهار کرد: بنا بر تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی طی امروز و فردا (دوشنبه و سه‌شنبه 25 و 26 تیرماه) در مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی  و اردبیل در برخی ساعات بعدازظهر احتمال وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در استان‌های گیلان و مازندران بارش حفیف باران پیش بینی می‌شود، گفت: طی امروز تا روز چهارشنبه (25 تا 27 تیرماه) در جنوب سیستان و بلوچستان به ارتفاعات شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر رشد ابرهای هم رفتی و گاهی رعدو برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی همین مدت در برخی مناطق در شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده، اظهار کرد: آسمان تهران فردا (سه‌شنبه 26 تیرماه) صاف تا قسمتی ابری،‌ در بعدازظهر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 40 و 27 درجه سانتیگراد خواهد بود. افزون بر این آسمان تهران در روز چهارشنبه (27 تیرماه) صاف،‌ همراه با وزش باد موقت با بیشترین و کمترین دمای 40 و 28 درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: باران خفیف وزش باد شدید هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و کاهش دما در اغلب استان‌های کشور/ هوای تهران صاف گاهی همراه با وزش باد

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، اغلب استان‌های کشور امروز جمعه شاهد کاهش دما و افزایش باد همراه با بارش باران و رعد و برق خواهد بود؛ آسمان تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی امروز -جمعه دهم فروردین- در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان و برخی نقاط یزد کرمان و ارتفاعات شمال شرقی هرمزگان بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و کاهش دما را شاهد خواهیم بود، همچنین در مناطق مستعد گردوخاک رخ می دهد.

 

روز شنبه در شمال استان فارس، چهار محال و بختیاری کهگیلویه و بویر احمد، ارتفاعات شمال شرق خوزستان و مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل و نیز یکشنبه در شمال غرب سواحل دریای خزر، برخی مناطق کرمان، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

 

دوشنبه سیزدهم فروردین در جنوب اصفهان نیمه شمالی، فارس، کرمان، نیمه شرقی سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی و خراسان شمالی رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

 

روز سه شنبه علاوه بر مناطق فوق در استان‌های اصفهان لرستان کرمانشاه جنوب همدان جنوب مرکزی و شمال خراسان رضوی نیز بارش باران و وزش باد رخ می دهد. طی دو روز آینده خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

 

هواشناسی برای پایتخت، امروز را صاف گاهی همراه با وزش باد ملایم پیش‌بینی کرده است. از روز شنبه تراکم ابرها کمی در تهران افزوده می‌شود و برای روز سه‌شنبه تهران نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها گاهی با رگبار باران و وزش باد شدید همراه خواهد بود.

بیشنیه دمای تهران امروز ۱۷ درجه سانتی‌گراد و کمینه آن ۷ درجه سانتی‌گراد بوده است.

دیگر خبرها

  • هوای مازندران، امروز و فردا صاف و آفتابی
  • بارش باران و کاهش دما در اغلب استان‌های کشور/ هوای تهران صاف گاهی همراه با وزش باد
  • کاهش دما و بارش باران در اغلب استان‌های کشور
  • بارش باران و کاهش دما در برخی استان‌ها
  • بارش باران و کاهش دمای برخی استان ها
  • پیش‌بینی کاهش دما و بارش باران برای این استان‌ها
  • کاهش دما در خراسان رضوی/بارش‌های رگباری پیش بینی شده است
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی جوی پایدار و آرام است
  • پایان هفته در آذربایجان‌غربی بدون پدیده و آرام است