Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام رضا قاسمی، مسئول ستاد جشن‌های مردمی دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، ۲۴ تیرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آغاز دهه کرامت از میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) تا سالروز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.
وی افزود: امسال نیز همچون سال‌های گذشته برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری به مناسبت دهه کرامت در استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول ستاد جشن‌های مردمی دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد از اجرای برنامه‌های مختلف در بقاع متبرکه و امامزادگان این استان خبر داد و تصریح کرد: در طول ایام دهه کرامت، جشن‌های مختلفی در همه شهرها، شهرستان‌ها و مناطق استان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام قاسمی برپایی ایستگاه صلواتی، جشن‌های مختلف در مساجد استان و اهدای تجهیزات فرهنگی به کانون‌های فرهنگی مساجد را از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت دهه کرامت در این استان عنوان کرد.
وی با بیان اینکه این جشن‌ها امسال در بیش از ۳۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود، ابراز کرد: دستگاه‌های عضو ستاد دهه کرامت به فراخور وسع و وظیفه محوله، در راستای برگزاری مطلوب برنامه‌های این دهه تلاش می‌کنند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد

دهقان گفت: اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای نخستین بار به ورزش و جوانان استان تخصیص یافته است که می‌تواند به ارتقاء و پیشرفت این حوزه کمک شایانی کند.

وی ادامه داد: انعقاد قرارداد با هیات‌های ورزشی استانی و شهرستانی، برگزارش برنامه‌های ورزشی و فرهنگی و همایش‌های کشوری از برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای این اعتبار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین از تعیین و تکلیف طرح‌های عمرانی با پیشرفت ۷۰ درصد خبر داد و گفت: وزیر ورزش و جوانان وعده داده امسال با تخصیص اعتبار از محل بودجه ۱۴۰۳ این طرح‌ها را به اتمام برساند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • کشورهای دنیا به جمهوری اسلامی به عنوان یک ابرقدرت موشکی می‌نگرند
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • اختصاص اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی به ورزش کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری نخستین کرسی تلاوت مسجد کرامت مشهد در سال ۱۴۰۳
  • کهگیلویه و بویراحمد آماده برگزاری دومین کنگره ملی شهدا
  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب در کهگیلویه و بویراحمد