Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@11:37:02 GMT

بام ایران میزبان خادمان رضوی می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۲۵۱۵

بام ایران میزبان خادمان رضوی می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ نماینده مؤسسه جوانان رضوی و برنامه های زیرسایه خورشید در استان چهارمحال و بختیاری به خبرنگار ما گفت: مجموعه فرهنگی مذهبی عاشقان ولایت همچون سنوات گذشته مجری برنامه های زیرسایه خورشید در دهه کرامت از ولادت کریمه اهلبیت تا میلاد حضرت امام رضا علیه السلام در استان چهارمحال و بختیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم ابراهیمی افزود: برنامه های زیرسایه خورشید با حضور کاروان خدام و پرچم متبرک حرمین شریفین، با محوریت اشاعه سبک زندگی معنوی خانم حضرت معصومه سلام الله علیها و زندگی فرهنگی و جهادی آقا امام رضا علیه السلام و سرکشی و حمایت از مناطق محروم و اقشار مستضعف جامعه اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: کاروان زیرسایه خورشید متشکل از 9نفر خدام و پرچم متبرک حرمین شریفین در قالب دو تیم  از عصر جمعه 29تیرماه وارد استان شده و تا 5مردادماه به تمام شهرستان های  9گانه ی چهارمحال و بختیاری سفر می کنند.

گفتنی است: جشن های مردمی دهه کرامت، دیدار با بیماران در بیمارستان ها و سرکشی از زندانیان، حضور در مراکز نگهداری معلولین و افراد بی سرپرست از برنامه های کاروان زیرسایه خورشید در استان چهارمحال و بختیاری عنوان شد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: زیرسایه خورشید کاروان رضوی دهه کرامت بام ایران عاشقان ولایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: این اداره‌کل در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) حضور فعال خواهد داشت.
علیرضا جیلان تأکید کرد: افزون‌بر دو هزار و ۵۰۰ میهمان خارجی شامل سفیران و سرمایه‌گذاران از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری افزود: این اداره‌کل امسال برای دومین سال متوالی در نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی ایران (اکسپو) شرکت می‌کند.
جیلان گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صاداراتی کشور (اکسپو) از روز شنبه هشتم اردی‌بهشت‌ماه جاری کار خود را آغاز می‌کند.
وی یادآور شد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در غرفه ۴۱ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان سرمایه‌گذاران خارجی برای ارائه توانمندی‌های صادراتی است.

دیگر خبرها

  • تامین ارز حج ۱۴۰۳ /نزدیک به ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف قرار دارند
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • سرپرست حجاج ایرانی: ۹۰۰ هزار نفر در نوبت تشرف به حج
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • مشهد میزبان طرح ملی «زندگی و بالندگی»
  • دومین حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه «اکسپو»
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان