Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان صبح امروز در نشست خبری خود قهرمانی فرانسه در مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 را به دولت و ملت فرانسه تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت خارجه همچنین موفقیت‌های تیم ملی کرواسی را در این مسابقات به دولت و ملت کرواسی تبریک گفت.

بهرام قاسمی همچنین در مورد نشست امروز پوتین و ترامپ در فنلاند و همچنین آیا ایران و روسیه در این ارتباط با یکدیگر رایزنی‌ها و گفت‌وگوهایی داشته‌اند، گفت: دیدار روسای جمهور آمریکا و روسیه از پیش تعیین شده است و مسائل خود را دارد و ما در این خصوص ارتباطی با دولت روسیه نداشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبر تکمیل می شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه پوتين دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین

معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه به گفتگو پرداخت.

به گزارش فارس، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست معاونان وزیران امور خارجه و نمایندگان ویژه کشور‌های عضو بریکس به مسکو سفر کرد، با میخائیل باگدانف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه و معاون وزیر امور خارجه در امور خاورمیانه و شمال آفریقا دیدار کرد.

در این دیدار طرفین ضمن تأکید بر ظرفیت‌های بریکس بعنوان یک پیمان چندجانبه و مهم، روابط و موضوعات دوجانبه و منطقه‌ای را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

دیگر خبرها

  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • مسکو: فرمول زلنسکی برای صلح، درگیری را طولانی‌تر می‌کند
  • دیدار و گفت‌وگوی احمدیان و دبیر شورای امنیت ملی فدراسیون روسیه
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه شرکت‌های ایرانی
  • واکنش وزارت خارجه به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • سخنگوی وزارت خارجه: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسرائیل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود