Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از استقرار سامانه دفاع موشکی «گنبد آهنین» در تل آویو و مناطق جنوبی سرزمین های اشغالی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، «اویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارتش این رژیم بر اساس ارزیابی شرایط موجود سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین را در منطقه «گوش دان» واقع در تل آویو و مرزهای مشترک با نوارغزه مستقر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارتش تعدادی از نیروهای ذخیره خود را برای تقویت بخش دفاع هوایی فراخوانده است.

ادرعی تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای هر سناریویی آماده کرده است.

به دنبال تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوارغزه و پاسخ موشکی قاطع نیروهای مقاومت فلسطین به این حملات ارتش رژیم صهیونیستی از ترس احتمال عملیات نیروهای فلسطینی در آماده باش بسر می برد.

هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی نیز به صورت گسترده در حریم هوایی نوارغزه به پرواز درآمدند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: عملیات مقاومتی قدس آنلاین گنبد آهنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی و موشکی به یک کشتی اسرائیلی در خلیج عدن و همچنین حملات موشکی به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد که کشتی اسرائیلی «MSC Darwin» در خلیج عدن با تعدادی موشک و پهپاد مورد هدف ارتش یمن قرار گرفته است.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، یحیی سریع همچنین گفت که یگان موشکی ارتش یمن تعدادی موشک بالستیک و کروز به سمت اهداف رژیم اشغالگر اسرائیل در بندر ایلات (ام الرشراش) واقع در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

او گفت که نیروهای مسلح یمن با ممانعت از کشتیرانی اسرائیل یا کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند به حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهد.

یحیی سریع تأکید کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن جز با توقف تجاوزات رژیم اشغالگر و محاصره غزه متوقف نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • حمله موشکی سنگین حزب الله به مرگلیوت
  • لبیک اردنی‌ها به دعوت سخنگوی گردان‌های قسام
  • تل آویو: گور‌های جمعی را ما ایجاد نکردیم!
  • افسانه‌ شکست‌ناپذیری گنبد آهنین صهیونیست‌ها در هم شکست
  • پیام حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی
  • پیام‌های حزب‌الله به تل‌آویو با سرنگونی ۵ پهپاد رژیم صهیونیستی