Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-07@16:04:42 GMT

هم‌بازی شدن جواد عزتی و حامد بهداد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۲۶۹۸

هم‌بازی شدن جواد عزتی و حامد بهداد+عکس

به گزارش پارس نیوز، 

جواد عزتی بازیگر نقش های طنز و جدی تلویزیون یکی از پرکارترین های سینما بود و امسال هم سال پرکاری را در سینما آغاز کرده است. این بازیگر کشورمان که فیلم هزارپا را این روزها روی پرده سینما دارد بازی در فیلم سینمایی جان دار را آغاز کرد.

فیلم سینمایی جان دار به کارگردانی حسین امیری و پدرام پور امیری و تهیه کنندگی کامران مجیدی این روزها در حال تصویربرداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریم جواد عزتی در فیلم سینمایی جان دار

صفحه رسمی فیلم جان دار تصاویری از بازیگران این فیلم را منتشر کرد و درباره داستان و بازیگران این فیلم توضیح داد. اردلان آزرمی عکاس این فیلم نیز تصاویری از بازیگران جان دار را در اینستاگرامش منتشر کرد.

بازی جواد عزتی در فیلم جان دار

فیلم سینمایی جان دار برای شرکت در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در حال تصویربرداری است و هومن بهمنش تصویربردار محبوب مدیر فیلمبرداری این فیلم سینمایی است.

نقش متفاوت باران کوثری در فیلم جان دار

در خلاصه داستان فیلم جان دار آمده است :اگه یه بار دیگه بگین شام چی شد، غذا چیه، همین وسط خودم رو دار میزنم که غذاخوردن یادتون بره. بابا از گشنگی نمردین که؟؟.

بازیگران فیلم جان دار عبارتند از :فاطمه معتمدآریا، حامد بهداد، باران کوثری، جواد عزتی، مسعود کرامتی، علی شادمان، گیتی قاسمی، محمدعلی محمدی، امیراحمد قزوینی، بازیگران آن هستند که قرار است برای ارائه در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده شود..

حامد بهداد در نمایی از فیلم جان دار

عوامل ساخت فیلم جان دار عبارتند از نویسندگان:حسین امیری دوماری، پدرام پورامیری و محمد داودی، مجری طرح:حسین فرضی زاد، مدیر تولید:احسان وحید، مشاور کارگردان:محسن قرایی، طراح صحنه و لباس:بابک کریمی طاری، طراح گریم:عباس عباسی، مدیر صدابرداری:طاهر پیشوایی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان:هانیه بساتینی، مدیر تدارکات:نادر اژدری، منشی صحنه:نائله شریفی، عکاس:اردلان آزرمی، فیلمبردار پشت صحنه:مانی مجیدی و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی:میثم محمدی.

بازیگران فیلم جان دار در یک قاب

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تلویزیون بازی فیلم سینمایی فیلم سینمایی جشنواره فیلم فجر فیلم سینمایی جشنواره فیلم ساخت فیلم رسانه تلویزیون جشنواره فیلم فجر حامد بهداد ساخت فیلم مدیر روابط عمومی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبتهای جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن

دریافت 40 MB کد خبر 6097058

دیگر خبرها

  • جواد عزتی بازیگر «وحشی» هومن سیدی شد
  • تصاویر کمتر دیده شده از مصطفی زمانی و خانم بازیگر در یک فیلم سینمایی |‌ زمان اکران اعلام شد
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ دربراه فصل جدید «پایتخت»
  • پارسا پیروزفر یا جواد عزتی؟ | تماشاگران مست عشق، ۵ برابر بیشتر از تمساح خونی
  • صحبتهای جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن
  • داور دو بازی حساس پرسپولیس و استقلال + تاریخ و ساعت پخش
  • بنیادی فر داور پرسپولیس شد/ سوت بازی استقلال در دستان کوپال
  • داور ۲ بازی حساس پرسپولیس و استقلال مشخص شد