Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@22:32:05 GMT

بازگشت سعید راد به تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۲۷۱۳

بازگشت سعید راد به تلویزیون



ابوالفضل صفری تهیه‌کننده سریال «مرگ خاموش» درباره این مجموعه که این روزها به کارگردانی احمد معظمی در حال تصویربرداری است، گفت: «مرگ خاموش» به لحاظ کیفی دارای وجوه تمایزی منحصر به فرد است که با قلم هومان فاضل و گروه جدید نویسندگان دیگر روز به روز می‌کوشد تا مخاطب‌پسندتر کار خودش را جلو ببرد.

صفری با بیان اینکه «مرگ خاموش» هیچ اصراری بر نگاه کلاسیک به مواد مخدر ندارد، بیان کرد: موضع «مرگ خاموش» امنیت نرم است یعنی مواد مخدر را با آن نگاه کلاسیک به فیلم‌های مواد مخدری نگاه نمی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشت پرده‌های این آسیب و ناهنجار اجتماعی را واکاوی می‌کنیم که چه مافیایی به دنبال این است که جامعه را تبدیل به بازار مصرف کنند.

تهیه‌کننده سریال «سارق روح» تأکید کرد: رسالت ما در این مجموعه تلویزیونی رسیدن به این چرایی اعتیاد جوانان است و در «مرگ خاموش» کارکرد رسانه را در پیشگیری از معضل اعتیاد به اوج خودش می‌رسانیم.

وی در پایان با اشاره به حضور سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما،‌ تئاتر و تلویزیون به عنوان نقش محوری «مرگ خاموش» اظهار کرد: مجموعه تلویزیونی «مرگ خاموش» با مدیریت مرکز سیمافیلم کار خودش را جلو می‌برد و در کنار نقش‌آفرینی بازیگران مختلف، سعید راد نقش محوری مأمور امنیتی قصه را ایفا می‌کند.

این مجموعه چندین آسیب اجتماعی را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد، معضلات و ناهنجاری‌هایی که از جمله آن می‌توان به طلاق، موادمخدر و حاشیه‌نشینی اشاره کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: بازیگر سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!

خاطره جالب محمود دینی بازیگر سریال آینه عبرت از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه این سریال را در برنامه برمودا مشاهده می‌کنید.

به گزارش همشهری آنلاین، محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # تلویزیون ، تریاک سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • آسیب‌های موجود در جامعه به واسطه فقدان اقامه نماز است
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • بازگشت بهروز افخمی کارگردان پرحاشیه ایران به آنتن تلویزیون