Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آستارا - ايرنا - سرپرست اداره منابع طبيعي و آبخيزداري آستارا از آزادسازي 2 هزار متر مربع اراضي ملي از دست افراد سودجو در مناطق روستايي اين شهرستان خبر داد.

نسرين غزنوي روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا گفت: اراضي تصرف شده در اطراف تالاب استيل عباس آباد و پشت پليس راه آستارا بود و عصر روز گذشته به تخريب سازه هاي غير مجاز و آزادي اراضي اقدام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در اين رابطه نيروهاي يگان حفاظت منابع طبيعي، 2 فرد متخلف را دستگير و به محاکم قضايي معرفي کردند.
وسعت اراضي ملي آستارا 40 هزار هکتار است و 32 هزار هکتار آن را گونه هاي جنگلي بلوط، راش، توسکا، ممرز، نمدار، ملج، ليلکي، انجيلي، آزاد، افرا، گردو، شيردار، گيلاس وحشي، فندق، شمشاد جنگلي و ون تشکيل مي دهد.
** 14 تن خامه پاکتي از آستارا صادر شد
رئيس شبکه دامپزشکي آستارا گفت: 14 هزار کيلوگرم خامه توليدي استان مازندران به ارزش 60 هزار دلار، از مرز زميني گمرک اين شهرستان به روسيه صادر شد.
بهرام پورضرب روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا افزود: اين محموله طي روز جاري با مجوز اداره کل دامپزشکي استان مازندران و نظارت شبکه دامپزشکي آستارا صادر شد و پيش از اين در سال جاري 130 تن پنير و خامه، 47 تن پودر ماهي، 19 تن ماهي منجمد و چهار تن روغن ماهي صادر شده بود.
اداره کل گمرک آستارا در امور واردات و صادرات قطعي، ورود و خروج موقت، تعاوني مرزنشينان، حمل و نقل داخلي و خارجي، امور مسافري، مرجوعي، امانت هاي پستي و قضايي فعاليت مي کند.
7105 / 7124 / 2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: در راستای رفع تصرف اراضی ملی در تملک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کوهپایه بدست افراد سودجو و زمین خوار که مورد تفکیک، ایجاد مستحدثات، حصارکشی و فروش غیرقانونی قرار گرفته بود با حمایت دستگاه قضایی و هماهنگی و تعامل صورت گرفته با دستگاه‌های خدمات رسان رفع تصرف انجام  و این اراضی به بیت‌ المال داده شد.

  آقای بخشی مجموع مساحت رفع تصرفات کوهپایه کرمان را ٢٠ هکتار و ارزش آن را ١۶٠ میلیارد تومان  اعلام و خاطرنشان کرد: صیانت و حفاظت از منابع طبیعی، اراضی ملی و مبارزه با زمین خواری و کوه خواری از مقوله‌هایی است که در اهتمام نسبت به آن تلاش و کوششی که شایسته و درخور است صرف نشده است.

روستای کوهپایه در فاصله ۳۳ کیلومتری شمال شرق شهر کرمان قرار دارد و از مناطق گردشگرپذیر به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی کوهپایه کرمان
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • آزادسازی ۳۰ هکتار از اراضی ملی در تهران در فروردین
  • رفع تصرف ۱۱ هزار و ۶۹۷ متر مربع زمین ملی استان
  • ۳۰ هکتار از راضی ملی و دولتی در فروردین رفع تصرف شد
  • رفع تصرف اراضی ملی و دولتی در اندیمشک
  • آزاد سازی ٢٠ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی اسلامشهر
  • جلوگیری از تصرف ۱۰۰ هکتار ‌اراضی دولتی در میرجاوه
  • پیشگیری از تصرف حدود ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی در شهرستان میرجاوه
  • رفع تصرف سه طبقه در زعفرانیه تهران