Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@12:03:00 GMT

وعده معاون سیما درباره یک برنامه‌ فوتبالی +عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۲۷۲۳

وعده معاون سیما درباره یک برنامه‌ فوتبالی +عکس

معاون سیمای رسانه ملی با حضور در پشت صحنه آخرین ویژه برنامه جام جهانی «۲۰۱۸» این نوید را داد با برنامه‌ای فوتبالی در آخرین ماه‌های سال به استقبال جام ملت‌های آسیا خواهیم رفت.

خبرگزاری تسنیم: مرتضی میرباقری معاون سیما با قدردانی از تهیه‌کننده و دیگر عوامل تیم برنامه‌ساز تاکید کرد: این برنامه با قریب به ۵۰ میلیون بیننده مستمر رکوردی بی‌نظیر داشت و توانست رضایت ٩٤ درصد مخاطبان را نیز جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارسال حدود ۴۰۰ میلیون پیامک به این برنامه در مدت یک ماه پخش، وجود این آمار را حاکی از همراه بودن مردم با رسانه ملی دانست.

معاون سیما به بینندگان فوتبال این نوید را داد تا جام ملت‌های آسیا در آخرین ماه‌های سال میهمان خانه‌های مردم شود.

وی با اشاره به اینکه علیرغم بازی غیرتمندانه بازیکنانمان، اما تیم ملی از صعود به مرحله بالاتر ناکام ماند، ادامه داد: فوتبال می‌تواند انسجام بی نظیری در میان همگان ایجاد کند و هرگونه هزینه‌ای در این مسیر نتایج مثبتی به همراه دارد.

میرباقری ابراز امیدواری کرد تا در مسابقات ۲۰۲۲ جام جهانی تیم ملی ایران بتواند به مرحله بعدی صعود کند.

برنامه ۲۰۱۸ در آخرین روز کاری با حضور میرباقری معاون سیمای جمهوری اسلامی و فروغی مدیر شبکه سه سیما

عادل فردوسی پور نیز در حاشیه این بازدید با قدردانی از تلاش همکاران خود و حمایت مدیران سیما تأکید کرد: ماراتن سختی را پشت سرگذاشتیم و به حمایت مردم از برنامه می‌بالیم.

تعارف فرودسی پور به معاون سیما برای خوردن قووتوی کرمانی (قاووت) از حاشیه‌های این بازدید بود که میرباقری دست فردوسی پور را رد نکرد و با خوردن قوتو از استودیو خارج شد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003XkZ

منبع: فردا

کلیدواژه: معاون سیما جام ملت ها جام جهانی فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی از پخش تلاوت ترتیل روزانه یک جز از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان شهر مقدس قم، از شبکه قرآن و معارف سیما تجلیل و قدردانی کردند.

مقام معظم رهبری ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شبکه قرآن و معارف سیما و با تحسین از این نوجوانان عزیز علاقمند به قرآن کریم فرمودند: 

«مکرراً این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه‌ی قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها ضبط و در ماه مبارک رمضان پخش و هم اکنون نیز بعد از برنامه اذانگاهی ظهر هر روز از شبکه قرآن و معارف سیما رسانه پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • بررسی وضعیت عفاف و حجاب در برنامه «آرمان»
  • ریل پیشرفت استان سمنان از مسیر تدوین پیوست فرهنگی می‌گذرد
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی
  • خبر‌های رسانه، ۴ اردیبهشت
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان