Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > کشتی و رزمی - همشهری آنلاین:
تیم مردان کاراته ایران در پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا با پنج برد متوالی و شکست عربستان سعودی در فینال با شایستگی بر سکوی اول قاره کهن ایستاد.

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، شاگردان سید شهرام هروی در تیم کومیته ایران در جام پانزدهم آسیا در اردن در گام اول چین تایپه را با هنرنمایی ذبیح‌اله پورشیب، سجاد گنج‌زاده و بهمن عسگری 3 به 0 شکست دادند؛ پاکستان و عراق هم با همين نتيجه مغلوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورشیب، گنج زاده و خدابخشی در بازی برابر پاکستان و خدابخشی و صالح اباذری و گنج زاده در پیکار مقابل عراق به میدان رفتند و جالب این که در مبارزه سوم خود بدون این که حتی یک امتیاز تکنیکی به نام حریفشان ثبت شود، برنده از تاتامی خارج شدند.

سپس نوبت به بازی سرنوشت‌ساز مقابل ژاپن همیشه مدعی رسید. مبارزه با دو برد 6 بر 0 صالح اباذری و 4 بر 1 بهمن عسگری آغاز شد، اما ژاپن با برد 1 بر 0 ریوتارو آراگا برابر مهدی خدابخشی و 3 بر 0 کن نشیمورا مقابل پورشیب، این مسابقه حساس را به تساوی کشاند. در پیکار آخر سجاد گنج‌زاده با برد 2 بر 0 سند پیروزی و صعود تیم ایران به فینال کومیته تیمی آسیا را امضا کرد.

فینال مقابل عربستان با برد 1 بر 0 مهدی خدابخشی آغاز شد. در پیکار دوم، بهمن عسگری با حساب 3 بر 1 از سد حریفش گذشت. در مبارزه سوم صالح اباذری با برد 5 بر 2 اجازه نداد فینال به بازی چهارم و پنجم کشیده شود و بدین ترتیب کاراته‌کاهای شایسته کشورمان مقتدرانه بر سکوی اول کومیته تیمی مردان ایستادند.

تیم ملی کاراته ایران در مجموع با 4 طلا، 1 نقره و 3 برنز به کار خود در پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در امان اردن پایان داد. این پيكارها به مدت سه روز و با حضور 314 کاراته کا از 29 کشور برگزار شد.

 

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت‌های آسیا| پیروزی سخت ایران مقابل بحرین

آفتاب‌‌نیوز :

 رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ تایلند در حال برگزاری است.

تیم ملی کشورمان در سومین بازی خود امروز به مصاف بحرین حریفی که تا به امروز برای شاگردان شمسایی ناشناخته بود رفت که این دیدار با برتری ۵ بر ۳ به سود ایران به پایان رسید.

گل‌های ایران:

علی رضارفیعی پور 

مهدی کریمی

سعید احمد عباسی ۲ گل

بهروز عظیمی

شرح نیمه اول:

با شروع نیمه اول هر دو تیم بازی هجومی خود را آغاز کردند، اما این بحرینی‌ها بودند که توانستند گل اول خود را به ثمر برسانند. 

در ادامه و بلافاصله ملی پوشان کشورمان پاسخ این تیم را دادند و حملات متعدی روی دروازه حریف داشتند که توسط دروازه‌بان بحرین مهار و هیچ یک از توپ‌های ما وارد دروازه این تیم نشد.

اما در پایان نیمه اول مجددا این بحرین بود که توانست گل دوم خود را به ثمر برساند و با توجه به ۵ خطا شدن تیم ملی کار برای شاگردان شمسایی در این نیمه گره خورد و بحرین یک پنالتی نقطه دوم را از دست دادند.

در پایان این نیمه بحرین توانست با نتیجه ۲ بر یک به رختکن برود.

شرح نیمه دوم:

با شروع نیمه دوم باز این تیم ملی کشورمان بود که توانست گل دوم بازی را به ثمر برساند و به تساوی بکشاند و در ادامه این بار ملی پوشان کشورمان توانستند به سومین گل خود برسند، اما باز هم این پیروزی دوام نیاورد و ما گل سوم را به راحتی دریافت کردیم یکبار دیگر این تیم ملی کشورمان بود که توانست گل چهارم خود را به ثمر برسانند و در پایان این سعید احمد عباسی بود که گل پنجم ایران را به ثمر رساند و کار را برای ما تمام کرد و شاگردان شمسایی توانستند در یک بازی سخت ۵ بر ۳ بحرین را شکست دهند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • یونایتد قهرمان هم شود، اخراج تن‌هاخ قطعی است
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ جلسه فنی ایران و کویت برگزار شد
  • صعود دو بوکسور ایران به فینال تورنمنت قرقیزستان/ صفری برنز گرفت
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • دفاع شمسایی از بازی تیم مقابل بحرین!
  • شکست باورنکردنی دیوید تیلور مقابل کشتی گیر گمنام آمریکایی!
  • فوری: تيلور در يک قدمی از دست دادن المپیک!
  • جام ملت‌های آسیا| پیروزی سخت ایران مقابل بحرین