Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر روح‌ا... اسدی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت اوقات فراغت که با حضور سرپرست استانداری کرمان برگزار می‌شد، اظهار داشت:  در حال حاضر تغییر نگاه بعضی از مدیران از تهدید بودن جوانان به توجه به فرصت این قشر یک الزام است.  وی افزود: ستادهای ساماندهی باعث نزدیک‌تر شدن بیشتر جوانان و مسولین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ستادها مسئولین موضوعات را از نگاه جوانان می‌بینند و می‌شنوند و جوانان نیز با محدودیت‌ها و ظرفیت‌های دولت و دستگاه‌های دولتی بیشتر آشنا می‌شوند. دکتر اسدی با اشاره به برگزاری منظم ستادهای ساماندهی تصریح کرد: روند رو به رشدی در ستادهای ساماندهی امور جوانان داریم که امیدوارم همچنان ادامه داشته باشد. گفتنی است در این جلسه چهار طرح فصل زندگی، اپلیکیشن فراغت، جشنواره اوقات فراغت و طرح پارک قهرمانان بیان شد و تصویب گردید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان اوقات فراغت دستگاه های دولتی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش

مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش و جوانان منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طی حکمی از سوی کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، احمد نامنی به عنوان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد.

نامنی پیش از این به عنوان سرپرست در دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • عکس/ دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • دیدار جمعی از دیپلماتهای وزارت امور خارجه با دکتر ولایتی
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • ساماندهی و اصلاح نقاط حادثه خیز در میبد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • پیشرفت ۹۴ درصدی امور مربوط به ساماندهی سواحل، بنادر و جزایر کشور
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • جلسه ساماندهی اتباع ومهاجرین خارجی استان یزد