Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-05-06@02:19:22 GMT

ناصری: روحانی به قالیباف حتی فکر هم نمی‌کند!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۲۷۹۶

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با ایلنا،‌ در خصوص گمانه‌زنی‌هایی درباره تغییر کابینه و جایگزینی قالیباف در سمت معاون اولی به جای اسحاق جهانگیری گفت: اگر از نظر اراده روحانی برای تغییر نیروها در کابینه بررسی کنیم، هیچ نشانه‌ای از تغییر کابینه در عملکرد روحانی و اراده او برای این کار وجود ندارد.

وی افزود: بعضی از گمانه‌زنی‌ها بی اساس است، مثلا در خصوص استعفای جهانگیری یا جایگزینی قالیباف به جای او به صراحت می‌گویم اظهاراتی که مطرح می‌شود هیچ پایه و اساسی ندارد و روحانی به قالیباف حتی فکر هم نمی‌کند، ضمن اینکه به علت نقشی که جهانگیری در حال حاضر در حوزه اقتصاد دارد و گلایه‌مند از ناهماهنگی تیم اقتصادی است، این حواشی در خصوص او زیاد مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه یکی از علت‌های حواشی اخیر در خصوص استعفای جهانگیری شوخی او در یکی از محافل بوده است، اظهارکرد: گویا جهانگیری اخیرا در یکی از محافلی که حضور داشته به شوخی موضوع استعفا را مطرح کرده است و این شوخی به بیرون درز پیدا کرده که در پس آن این حواشی ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: جهانگیری به شدت منتقد تیم اقتصادی کابینه و در راس آنها آقای نوبخت است، اما در خصوص استعفای سیف معتقدم که این بحث جدید نیست و چندین سال است بحث استعفا و کناره‌گیری ایشان به دلیل عدم توانایی مطرح است.

عضو هیات رئیسه بنیاد باران تاکید کرد: دوره سیف تمام شده است، اما روحانی نشان داده است در تغییر افراد پرحوصله است و سست تصمیم می‌گیرد، درحال حاضر با شرایط اقتصادی موجود تغییر تیم اقتصادی مطالبه جدی است و مهم‌تر از بانک مرکزی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است که نقد بزرگی به آن وارد است اما متاسفانه یکی از اشکالات روحانی این است که در کابینه او نوبخت یعنی روحانی و امکان تغییر او به نظر می‌رسد که وجود نداشته باشد .

وی افزود: به نظر من جریان رقیب می‌داند روحانی افرادی را در قد و قواره قالیباف انتخاب نمی‌کند و روحانی در تجربه‌های گذشته و تبلیغات انتخاباتی هم این را نشان داده که به سمت انتخاب افرادی مثل قالیباف نمی‌رود، اما بیشتر باید از پیش ‌آمد چنین بحث‌هایی نتیجه گرفت که جریان رقیب روحانی سعی در بازسازی خود دارد.

ناصری خاطرنشان کرد: جریان رقیب سعی دارد بتواند ایدئولوژی مطلوب خود یعنی رئیس‌جمهور نظامی که تحقق آن امکان‌پذیر هم نیست را عملی کند و قطعا برای آن بهترین گزینه از نظر آنها قالیباف است.

وی با اشاره به اینکه مطالبات مردم از روحانی به دلیل پرحوصلگی او شدت گرفته، اظهار داشت: درحال حاضر شرایط به شکلی است که تغییر افراد پاسخگو نخواهد بود اما به لحاظ روانی تاثیر خواهد داشت و جامعه و نخبگان حداقل حس می‌کنند روحانی مطالبات آنها را می‌شنود، اما متاسفانه این اقدامات را از سمت روحانی نمی‌‌بینند.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏با نزدیک شدن به تشکیل ⁧‫مجلس۱۲‬⁩ دو مجموعه زیر نظر مجلس ( ⁧‫مرکز پژوهشها‬⁩ و ⁧‫دیوان محاسبات‬⁩ ) احساس آزادگی بیشتری کرده و گزارشات متنوع و کارشناسی واقعی از عملکرد ⁧‫دولت تردمیلی۱۳‬⁩ ارائه کرده اند. اینجانب نیز از بخشی از آنها، در مصاحبه هایم استفاده کرده ام که دولت را عصبانی کرده.

‏این گزارشات که کماکان با ملاحظاتی تهیه شده بخشی از ⁧‫واقعیت عینی جامعه‬⁩ و ⁧سفره های کوچک شده مردم‬⁩ و بیانگر ضعف شدید دولت در اجرا و خلاف گویی های دولت و عدم صداقتشان با مردم است ‏نتیجه میگیریم:

هر کسی به جز ⁧‫قالیباف‬⁩ ⁧‫رییس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره میشود.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902759

دیگر خبرها

  • ببینید | واکنش جالب چهره سیاسی نزدیک به قالیباف به اختلافات شدید اصولگرایان در مجلس دوازدهم
  • وزیر اسرائیلی: به حمله ایران پاسخ داده‌ایم
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • مشکل تامین برق روستای سیل زده«تختان» دهلران حل شد
  • تهدید بن غفیر در خصوص خروج از کابینه نتانیاهو
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • محدودیت‌ها و تنگناهای رژیم صهیونیستی برای حمله به رفح
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است
  • نشان ویژه امپراطور ژاپن به یک زن کابینه روحانی رسید
  • وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی: رفح، دیرالبلح و النصیرات باید ویران شوند