Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق طی سخنانی در جمع وزرای کابینه و مسئولان دستگاه‌های امنیتی گفت که باید با تظاهرکنندگانی که به نهادهای دولتی حمله می‌کنند، برخورد شود چرا که افرادی که برای دفاع از این نهادها اقدامی نمی‌کنند، افرادی ضعیف و سلطه‌پذیر محسوب می‌شوند.

وی تصریح کرد که عملیات اصلی ما این است که برای مقابله با تروریست‌ها در آمادگی کامل باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العبادی در ادامه افزود که برای تفکیک شهروندانی که خواستار احقاق حقوق خود هستند و افرادی که تنها آسیب رساندن به نهادهای دولتی را دنبال می‌کنند، نیازمند اطلاعات دقیق هستیم. برخی طرف‌های وابسته به گروه‌های جرایم سازمان‌یافته به دنبال تشدید آتش تنش‌ها هستند.

نخست‌وزیر عراق تاکید کرد که خارج شدن تظاهرات عراق از مسیر مسالمت‌آمیز به منزله تلاش برای عقب بردن کشور است.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حیدر العبادی تظاهرات در عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد

«دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس با درخواست «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی مخالفت کرد.

به گزارش المیادین، یک منبع ارشد در دولت انگلیس اعلام کرد که وزیر خارجه این کشور شخصا این پیام را به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر خارجه این رژیم منتقل کرده است.

نتانیاهو و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در دیدار چهارشنبه خود با کامرون در اراضی اشغالی با اشاره به پاسخ ایران، خواستار تروریستی خواندن سپاه پاسداران شده بودند.

به گفته مقام انگلیسی که نخواست نامش فاش شود، وزیرخارجه این کشور ضمن مخالفت با این درخواست، با جدیت بسیار گفت که لندن ترجیح می‌دهد راه‌های ارتباطی خود با تهران را باز نگه دارد.

رژیم صهیونیستی در حالی خواستار درج نام سپاه در فهرست نهاد‌های تروریستی انگلیس شد که حمله ایران به مواضع این رژیم در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق صورت گرفت، حمله‌ای که شهادت هفت مستشار نظامی ایران را در پی داشت.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • انگلیس درخواست نتانیاهو برای «تروریستی» خواندن سپاه را رد کرد
  • آخرین تحولات اوکراین/ هشدار نخست‌وزیر اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم
  • اوکراین درباره وقوع جنگ جهانی سوم هشدار داد
  • نخست‌ وزیر اوکراین : اگر اوکراین در جنگ خود با روسیه شکست بخورد، «جنگ جهانی سوم» رخ خواهد داد
  • نایب رئیس مجلس: برخورد تند در لایحه حجاب با افرادی است که تعمدا هنجارشکنی کنند/ کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • السودانی: از قلمرو عراق برای حمله به اسرائیل استفاده نشده است
  • السودانی: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپاد‌های ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • نخست وزیر عراق: هیچ‌کدام از موشک‌ها یا پهپادهای ایرانی از عراق پرتاب نشده بود
  • السودانی: موشک های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است
  • السودانی: موشک‌های ایرانی از خاک عراق شلیک نشده است