Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا از قم، این نمایشگاه با ارائه 21 تابلو ارزشمند با محوریت اسماء و صفات خداوند متعال در اولین روز از دهه کرامت به مدت چهار روز با همکاری آموزشگاه رویش هنر و موسسه هنری تصویر خانه بهفام آغاز به کار کرد.
ارائه این آثار با هدف به نمایش گذاشتن تاثیر خاص معنویت در هنر و ترکیب اسماء و صفات خداوند با هنر بر روح و جان مخاطب شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برای تهیه این 21 اثر بیش از یکسال زمان هزینه شد و این نمونه کار ها ویژگی خاص و ممتاز دیگری هم دارد، که در این سبک با بهره گیری از   حجم و بُعد آثاری ارائه شده اند که با قوت بیشتری معنای اسماءالهی را به مخاطب القاء می کند.
این نمایشگاه تا 27 تیرماه در دو نوبت صبح و عصر از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 21 به نشانی خیابان 19دی ( باجک) بین کوچه 19 و 21 پلاک 371 (نگارخانه بهفام) میزبان همه هنردوستان است.
انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: قرآن ایکنا نمایشگاه فوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌‍پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناور در قالب غرفه‌دار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارت‌آپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکار‌ها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی خواهد بود.

همزمان با برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس در پارک فناوری پردیس، توسط شبکه فن بازار ایران، ۴ رویداد تخصصی ریورس‌پیچ در حوزه‌های هوشمندسازی صنعت گلخانه، صنعت فولاد، شبکه سازی هدف‌گرا و صنایع شیمیایی برگزار می‌شود.

در اولین روز نمایشگاه اینوتکس در سالن سراج پارک فناوری پردیس، اولین رویداد ریورس‌پیچ با عنوان «رویداد ارائه نیاز‌های فناورانه هوشمندسازی صنعت گلخانه» برگزار می‌شود.

دومین روز نمایشگاه اینوتکس، صنعت فولاد به ارائه نیاز‌های فناورانه خو د می‌پردازد. این رویداد چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

در ادامه چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت رویداد ارائه نیاز‌های فناورانه شبکه‌سازی هدف‌گرا ساعت ۱۳:۳۰ برگزار می‌شود.

در دومین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴، رویداد ارائه نیاز‌های فناورانه صنایع شیمیایی ساعت ۱۵، با هدف رفع چالش‌های موجود، نیاز‌های فناورانه صنایع شیمیایی برگزار می‌شود.

در رویداد سوم واحد تحقیق و توسعه شرکت همراه اول در حوزه شبکه سازی هدف‌گرا نیاز‌های فناورانه‌شان را مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • افتتاح نمایشگاه گروهی نقاشی «بهار رنگ ها» در برج آزادی
  • افتتاح دو خانه محیط زیست جدید در تهران
  • حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴
  • حل نیازهای صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌ پیچ» اینوتکس
  • حل چالش‌ها و نیاز‌های صنایع به کمک فناوران داخلی در «ریورس‌‍پیچ» اینوتکس ۲۰۲۴
  • «سفر آخر» افتتاح شد/ عکس‌هایی از لحظات پایانی زندگی شهید آوینی
  • نمایشگاه «ریشه‌ها ۵» در اصفهان برپا می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه «سفر آخر» در حوزه هنری
  • افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل آموزش و پرورش