Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد آقازاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت درمانی استان اظهارداشت: در حال حاضر ۲۴ بیمارستان زیر نظر این دانشگاه در استان فعالیت می کند افزود: هم اکنون سرانه تخت در استان ۱.۱ به ازای هر یک هزار نفر است.

وی با بیان اینکه هم اکنون طرح های بیمارستانی و درمانی از جمله بیمارستان آیت الله خویی، طرح توسعه بیمارستان امام خمینی، بیمارستان زنان و زایمان ارومیه، طرح توسعه بیمارستان شهید مطهری ارومیه در دست اجراست که با اتمام آنها سرانه تخت به ازای هر یک هزار نفر به ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ تخت می رسد.

وی با بیان اینکه این طرح ها از پیشرفت فیزیکی به صورت متوسط ۹۰ درصدی برخوردارند اضافه کرد: پروژه بزرگ توسعه بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی امام خمینی (ره) در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع احداث شده و مراحل پایانی احداث را سپری می کند.

آقازاده با بیان اینکه عملیات ساخت بیمارستان آیت الله خویی نیز نزدیک سه دهه توسط خیرین شهرستان خوی آغاز شده است افزود: این پروژه با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی سال ۹۳ تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد و با اختصاص اعتبارات لازم پروژه با ۹۸ درصد پیشرفت اجرایی آماده بهره‌برداری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی با ساخت دی کلینیک تدبیر نیز اشاره کرد و گفت: درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی تدبیر ارومیه با ۲۵ هزارمترمربع زیربنا در ۱۶ طبقه در حال ساخت است که تاکنون۶۳۰ میلیارد ریال برای ساخت این درمانگاه هزینه شده است.

آقازاده خاطرنشان کرد: طبقات اول و همکف این مجموعه برای کارهای تجاری مانند فروش تجهیزات پزشکی اختصاص یافته و در طبقات ۱۰ و ۱۱ خدمات دندان‌پزشکی ارائه می‌شود و طبقات ۱۳ و ۱۴ شامل رستوران و VIP است و همه این کلینیک‌ها از طریق نرم‌افزار به هم مرتبط بوده و سیستم وقت‌گیری به صورت آنلاین و اینترنتی صورت می‌گیرد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از افزوده شدن ۶۵۰ به مجموع تخت های بیمارستانی استان خبر داد و افزود: بیمارستانهای ۳۲ تختخوابی چالدران،۲۱۶ تختخوابی خوی، ۲۵۰ تختخوابی آیت الله خویی، ۶۴ تختخوابی تکاب، بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب، طرح توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه با ۴۸ تخت ویژه و ۷۰ تخت بستری و ۷۰ تخت اوژانس این بیمارستانها را شامل می شود.

کد خبر 4348265

منبع: مهر

کلیدواژه: تخت بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی بوشهر خبرگزاری مهر کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند مشهد شیراز مجلس شورای اسلامی خطبه های نماز جمعه سانحه تصادف دهه کرامت یاسوج حجاب و عفاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا هفت اردیبهشت ماه، هفت میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا می‌شود.

بر این اساس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان در میز خدمت حضور خواهند داشت.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال آذربایجان‌غربی، شهردار منطقه 2 ارومیه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز مسئول بسیج کارگران پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردمی خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • دریاچه ارومیه جان تازه می‌گیرد؟
  • برگزاری ۷ میز خدمت در نماز جمعه ارومیه
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت