Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهناز رمارم روز دوشنبه در نطق پیش از دستور جلسه علنی شورای شهر افزود: چگونه است که در این کلانشهر 3.5 میلیون نفری یک زن شایسته برای اداره یکی از 13منطقه شهرداری و یا برعهده گرفتن سمت معاون شهردار وجود ندارد؟
وی بیان کرد: به رغم شعارهای انتخاباتی و وعده های بدو دوران تصدی مسئولیت متاسفانه تا کنون کارنامه ما در این بخش ناامیدکننده است و از شهردار می خواهیم در ادامه راه مدیریت شهری را از حضور زنان توانمند محروم نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رمارم، ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، ادامه داد: دختران این سرزمین روزهای سختی را می گذرانند، از محدودیت ناشی از کج فهمی های تاریخی رنج برده و در عرصه سیاست، اجتماع، ورزش و غیره تنگناهایی را تجربه می کنند.
عضو شورای شهر مشهد خطاب به مسئولان اظهار داشت: اگر آموزه های متحجرانه اجازه نمی دهد زنان را به عنوان نیمی از جمعیت ایران در مشارکت و بالندگی سهیم کنید و حقوق طبیعی آنان را بدهید، لااقل بر روح آنها زخم نزنید و به محرومیت های تاریخی آنها بسیاری از محرومیت های دیگر نظیر عدم حضور در ورزشگاه و اماکن عمومی و غیره را نیفزایید.
رمارم ادامه داد: من هم از آنچه بر 'مائده' گذشت شرمسارم، باید با صبوری و همدلی همدیگر را برای عبور از این شرایط و رسیدن به مسیر توسعه همگن یاری کنیم.

*شرایط برای عبور از بحران های اقتصادی مهیا شود
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این نشست اظهار داشت: در فضا و شرایط فعلی، مخالفان نظام شرایطی ایجاد کرده اند که شاهد تغییراتی در حوزه اقتصادی کشور هستیم.
محمدرضا حیدری افزود: باید شرایط لازم برای مواجهه با وضعیت اقتصادی و تحریم ها فراهم شود و شورای شهر نیز برای گذر از بحران ها، مدیریت شهری را حمایت می کند لذا مدیریت شهری می تواند نسبت به اصلاح بودجه اقدام کند.
وی با اشاره به بررسی برنامه عملیاتی سال 97 شهرداری مشهد در کمیسیونهای شورای شهر افزود: مدیران باید همکاری لازم برای شتاب گرفتن روند تدوین و بررسی راهبردهای اساسی این برنامه را داشته باشند.
7505/5132
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 حقوق رئیس شورای اسلامی شهر شورای شهر شهرداری مشهد جام جهانی 2018 نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناروی آنا، «مدیریت و کنترل توزیع شده بر روی شبکه‌های مخابراتی» عنوان طرح پژوهشی بابک حسین خلج است که توسط بنیاد ملی علم ایران اجرایی شده است.

حسین خلج با مدرک دکتری تخصصی مهندسی برق - مخابرات - سیستم از دانشگاه استنفورد آمریکا درباره این طرح پژوهشی، توضیح داد: در سال‌های اخیر و با توجه به افزایش حجم اطلاعات در شبکه‌های مخابراتی به‌کارگیری بهینه و هوشمند ساختار‌های نوین بیش از پیش مورد نیاز است. بر همین اساس عملاً هیچ شبکه مخابراتی نمی‌توان یافت که بتواند بدون به‌کارگیری از این ساختار‌ها به‌صورت کارا سرویس ارائه کند.

وی افزود: در این طرح، یک کانال چند کاربره در نظر گرفته می‌شود که در آن قابلیت همکاری میان گره‌های شبکه وجود دارد. این شبکه از طریق یک شبکه وسیع‌تر به ساختار مرکزی شبکه متصل می‌شود. همچنین در این شبکه‌ها مشخصات بده بستان میان نرخ ارسال در کانال و بار ارتباطی در شبکه پشتیبان ارائه می‌شود.

این محقق ایرانی در ادامه بیان کرد: روش‌های متمرکز برای انجام همکاری، تمامی اطلاعات در یک گره تجمیع شده و گره مذکور به پردازش کل داده‌ها می‌پردازد. علاوه بر موارد گفته شده، کنترل از طریق این شبکه‌ها هم از اهمیت خاصی به‌خصوص در شبکه‌های نسل پنجم برخوردار است.

خلج اضافه کرد: در این طرح به بررسی ساختار‌های نوین به‌کارگیری شبکه‌های این حوزه پرداختیم. کاربرد‌های این حوزه به‌صورت زیربنایی، هم ساختار‌های ابری موبایل و هم ساختار‌های سلولی را که در نسل‌های ۵ و مابعد آن مطرح می‌شوند شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: با گذر شبکه‌های مخابراتی از ساختار‌های سنتی به ساختار‌های نوین که براساس قابلیت‌های انعطاف‌پذیری طراحی می‌شوند، نیاز به شناخت عمیق‌تر این شبکه‌ها  اهمیت ویژه‌ای یافته است و به‌ عنوان دو نمونه اصلی این نیاز حیاتی می‌توان به شبکه‌های موبایل نسل پنجم و شبکه‌های زیرساخت اشاره کرد.

وی در پایان اضافه کرد: ساختار‌ها و روش‌های پیاده‌سازی و تخصیص منابع در این ساختار‌ها متفاوت بوده و  برای تحلیل، طراحی و پیاده‌سازی، نیاز به ابزار‌های جدیدی دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • حمایت ویژه مدیریت شهری از تشکل‌های مردم‌نهاد
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • شهرداری قزوین پاسخگوی مکاتبات شورا درباره جذب نیروی غیرقانونی باشد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد
  • مدیریت شهری مفید با تعامل دانشگاه و شورای شهر