Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:31:28 GMT

سامانه 190 آماده ثبت شکایات حوزه درمان است

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۳۶۹۲

سامانه 190 آماده ثبت شکایات حوزه درمان است

کرمانشاه - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: سامانه ثبت شکایات مردمی (190) مستقر در این معاونت آماده ثبت شکایات مردمی در حوزه تعرفه ای است.

دکتر بهمن روشنی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه این سامانه 24 ساعته آماده ثبت شکایات مردمی در حوزه تعرفه ای است، افزود: شکایات مردم بعد از ثبت در سامانه توسط کارشناسان حوزه معاونت بررسی و در مورد هر کدام از آنها به طور جداگانه اقدام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: از هفتم بهمن سال 96 که سامانه ثبت شکایات مردمی (190) به معاونت درمان انتقال یافت تاکنون 40 پرونده بررسی شده است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: علاوه بر این سامانه حدود 100 پرونده شکایات مردمی از ابتدای امسال تاکنون از طریق مراجعه حضوری هم استانی ها بررسی شده است.
روشنی تصریح کرد: محل استقرار این سامانه درگذشته در سازمان نظام پزشکی با نام سامانه 1690 بود و از بهمن سال گذشته به دستور وزیر بهداشت به معاونت درمان انتقال و به سامانه 190 تغییر نام یافت.
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اکنون در قالب 14 شبکه بهداشت و درمان و 13 بیمارستان مربوط به دانشگاه در این استان 2 میلیون نفری خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می دهد.
3033/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شكايت درمان كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۳۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت

به گزارش خبرگزاری مهر، پرهام پارسانژاد، نسبت به تبلیغ دروغ دانشگاه آزاد و عوام فریبی و سوءاستفاده از تقاضای بسیار زیاد جوانان جویای کار انتقاد کرد و گفت: در حالی که فیزیوتراپی یکی از رشته‌های علوم پزشکی است و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور فقط از طریق کنکور سراسری در این رشته دانشجو می‌پذیرند، دانشگاه آزاد در اقدامی کاملاً تجاری و عوام فریبانه با سوءاستفاده از تقاضای بالای تحصیل و کار جوانان در این رشته و به رغم اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی ریاست جمهوری، معاونت حقوقی وزارت بهداشت و معاونت فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر غیرقانونی بودن آن، طی دوره‌های کوتاه مدت در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای تابعه خود، فیزیوتراپیست تربیت می‌کند.

دبیر انجمن فیزیوتراپی ایران افزود: مدارک صادره هیچ‌گونه وجاهت قانونی ندارند و به هیچ وجه مجوزی برای اشتغال افراد صاحب مدرک در امر درمان بیماران نیستند و تنها میلیون‌ها تومان سرمایه جوانان بیکار و خانواده‌های آنها را به جیب دانشگاه آزاد سرازیر می‌کند.

کد خبر 6088839 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه برخط رصد کمبودهای دارویی در کشور
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • عمده شکایات مردمی از این پزشکان؛ علت چیست؟
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • بیشتر شکایات مردم از پزشکان زیبایی است
  • عمده شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • پشت پرده تربیت فیزیوتراپیست در دوره‌های کوتاه مدت