Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات گاز رسانی به ۴ روستای محروم شهرستان دنا از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد. ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سی‌سخت، آئین کلنگ زنی پروژه گازرسانی به 4 روستای سرتنگ ده کهنه حمید آباد، پلیس راه، سرتنگ رواق و چم عربی با حضور نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در این آئین گفت: این پروژه با اعتباری افزون بر 9 میلیارد و 500 میلیون ریال با 13 هزار و 177 متر شبکه پلی اتیلن و جمعیت تحت پوشش 364 نفر در قالب 162 خانوار اجرایی می‌شود.

رحمان خادم با بیان اینکه طبق مصوبه وزارت نفت برای اجرای هر علمک باید 6 میلیون تومان هزینه شود در حالی هزینه تمام شده هز علمک در این روستاها 14 میلیون تومان است، افزود: از هیچ کوششی برای بهره‌برداری از این پروژه در 6 ماه آینده دریغ نمی‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان‌ دنا در حوزه گردشگری و ضرورت حفاظت و صیانت از جنگل‌ها ادامه داد: مظالبات مردم در زمینه گازرسانی به روستاها به حق بوده و کارکنان دولت باید در این زمینه به جد پیگر باشند و این را برای خود افتخار بدانند.

خادم با تاکید بر اینکه در زمینه گازرسانی به برخی روستاهای خاص محدودیت اعتباری داریم، خاطرنشان کرد: سخت‌گذر بودن، پراکندگی و کوهستانی بودن برخی از روستاهای هزینه گازرسانی به این مناطق را افزایش داده است.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نگاه ویژه دولت به ارائه خدمات در مناطق محروم و روستایی اظهار داشت: گازرسانی به تمام روستاهای دارای شرایط در کمترین زمان ممکن در دستور کار بوده و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش نوروزی «چشم به راهیم» در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز پویش طرح نوروزی «چشم به راهیم» از ۲۵ اسفند به مدت ۱۸روز در استان خبر داد.

حمیدرضا پیمانجو درگفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: طرح پویش «چشم به راهیم» با هدف کاهش حوادث جاده‌ای، از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی خواهد شد.

وی اظهارکرد: شعار این اداره‌کل در استان «راننده گرامی، با رعایت قوانین رانندگی حین سفر، شما هم به پویش ملی «چشم به راهیم» بپیوندید، است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت برنامه‌ ریزی و اتخاذ تمهیدات اثربخش برای ارتقاء ایمنی سفرهای برون‌شهری و کاهش حوادث رانندگی، پویش فرهنگی – ایمنی تحت عنوان «چشم به راهیم» به مدت ۱۸ روز متوالی با لحاظ الزامات تقارن ایام تعطیلات نوروز با ماه مبارک رمضان، اجرا می‌شود.

پیمانجو تصریح کرد: پویش نامبرده در یک‌ ایستگاه استانی با هدف ایجاد انگیزه و توجه در همراهان راننده به منظور ایفای نقش حداکثری مؤثر و هوشمندانه جهت تحقق سفر ایمن، کمک به افزایش ایمنی در سفرهای نوروزی برای خودروهای شخصی و ناوگان حمل‌ونقل عمومی از طریق تشویق راننده به توقف، به کارگیری هنر در خدمت ایمنی، آشنایی مسافران با تمدن، فرهنگ و هنر ایرانی به ویژه هنرهای نمایشی و موسیقی ایرانی، برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی با تأکید بر اینکه مخاطب اصلی این پویش همراهان راننده هستند، بیان کرد: در پویش «چشم به راهیم» تلاش می‌شود به روش‌های گوناگون و با استفاده از ظرفیت هنرهای مختلف نقش همراهان راننده در ایمنی سفرهای خانوادگی، حواس‌پرتی آنی(استفاده از موبایل، سیگار، ضبط، خوراکی و ...) خستگی و خواب‌آلودگی، عجله و شتاب در رانندگی، رانندگی در شرایط خاص (شب، مه، برف، باران، باد و گرد و غبار) تبیین شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد استان برتر در زمینه آموزش امر به معروف و نهی از منکر
  • کهگیلویه و بویراحمد استان برتر در زمینه آموزش فریضه امر به معروف
  • آغاز طرح پویش ملی «مسیر سبز_ایران پاک» در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز طرح ملی مسیر سبز ایران-پاک در کهگیلویه و بویراحمد
  • وعده‌ مجدد برای تحقق وعده‌ها در کهگیلویه و بویراحمد!
  • آغاز پویش نوروزی «چشم به راهیم» در کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره مندی چهار روستای چمشک معمولان از نعمت گاز
  • آغاز انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع کمک های پست بانک ایران در میان سیل زدگان روستاهای سیستان و بلوچستان
  • اجرای بیش از ۳۰ میلیارد تومان پروژه در فرودگاه یاسوج