Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@07:04:16 GMT

لپ تاپ گران می شود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۹۶۹۳۸۱۷

لپ تاپ گران می شود

مدیر فناوری اطلاعات اتاق اصناف در حاشیه جلسه کمیسیون فاوا اتاق بازرگانی گفت: با توجه به شرایط موجود احتمال گران تر شدن لپ تاپ می رود.

ایران آنلاین /کمیل اکبرنژاد در خصوص وعده‌هایی که قبل از عید در خصوص کاهش قیمت لپ‌تاپ به دلیل کم شدن تعرفه‌ها مطرح می‌شد اما به سرانجام نرسید نیز ابراز داشت: در خصوص لپ‌تاپ تولید داخل به آن صورت نداریم و قطعات، تجهیزات و ابزار آن خارجی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درواقع اکنون یک شرکت در کشورمان صرفا لپ‌تاپ را مونتاژ می‌کند.

وی ادامه داد: به دلیل این که تولید داخل وجود ندارد قیمت لپ‌تاپ به شدت تحت تاثیر نرخ ارز قرار دارد و در نتیجه باتوجه به افزایش نرخ ارز در ماه‌های گذشته حتما باز هم قیمت لپ‌تاپ دچار افزایش خواهد شد مگرآنکه دولت تصمیم بگیرد سیاست‌های خاصی را برای دستگاه‌های دیجیتال و موارد مشابه پیاده‌سازی کند؛ در غیر این صورت مطمئن باشید روند قیمت لپ‌تاپ رو به افزایش خواهد بود و قیمت آن پایین نخواهد آمد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۹۶۹۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد

یک سازمان نظارتی در آمریکا یک مدیر اجرایی سابق نفت را متهم کرد که وی به منظور افزایش سود شرکت خود اقدام به تبانی با اعضای اوپک کرده تا قیمت بنزین در این کشور افزایش یابد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشنال نیوز، یک سازمان نظارتی در آمریکا روز پنجشنبه یک مدیر اجرایی سابق نفت را متهم کرد که وی به منظور افزایش سود شرکت خود اقدام به تبانی با اعضای اوپک کرده تا قیمت بنزین در این کشور افزایش یابد.

این شکایت مربوط به تولید نفت در حوضه پرمین، یک میدان نفتی بین غرب تگزاس و جنوب شرقی نیومکزیکو، می‌شود. افزایش تولید از این حوضه تا حد زیادی به رشد زیاد تولید نفت آمریکا در سال گذشته میلادی کمک کرد، زمانی که میانگین تولید 12.9 میلیون بشکه در روز بود.

کمیسیون تجارت فدرال آمریکا اسکات شفیلد، مدیر اجرایی سابق شرکت پایونیر را متهم کرد که وی اقدام به تبانی با کشورهای عضو اوپک کرده است تا از طریق کاهش تولید، قیمت‌های نفت را افزایش دهند.

کاهش ذخایر نفتی دنیا به دنبال تمدید کاهش تولید اوپک

این اتهام در حالی مطرح می شود که این کمیسیون اعلام کرده است که مانع خرید 60 میلیارد دلاری پایونیر توسط شرکت اکسون موبیل نخواهد شد. این تصاحب بزرگترین تصاحب اکسون در 25 سال گذشته است.

این کمیسیون با 3 رای موافق در مخابل دو رای مخالف این توافق را پذیرفت.

کمیسیون تجارت فدرال همچنین اعلام کرد که قرار دادن شفیلد در هیئت مدیره اکسون به عنوان بخشی از این قراداد خرید، تماس‌های او با اوپک و احتمال هماهنگی در آن بازار را افزایش می دهد.

به عنوان بخشی از این توافق، عضویت وی در هیئت مدیره اکسون ممنوع اعلام شده است.

این سازمان نظارتی گفت که وی "صدها پیامک با نمایندگان و مقامات اوپک مبادله کرده است که در مورد پویایی بازار نفت خام، قیمت گذاری و تولید بحث می کنند."

بر اساس این گزارش، در یکی از این تماس‌ها، شفیلد تلاش کرد تا تولیدکنندگان تگزاس را وادار به کاهش تولید کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت!
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت؛ واقعی یا کیک؟
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • تخفیف نجومی ایران برای فروش نفت واقعی است؟
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳